16x leuke, maar ook simpele nail-art manieren!

Bron: Weheartit

Al eerder liet ik jullie 10/15 keer de leukste ''vul maar in'' zien, zoals sjaals, schoenen of je haar creaties. Vandaag laat ik jullie een klein overzichtje van 15 nail-arts zien die heel erg moeilijk lijken, maar je met de juiste materialen toch best makkelijk kunt maken! Dit is handig voor iedereen die niet zo pro zijn onder nail-arten (waaronder ik, haha!), want zoals je op de foto's kunt zien, hoeft het echt niet zo moeilijk te zijn om je nagels er leuk uit te laten zien.



Ik vind vooral de splatter nagels, de ombre nagels en die met een moustache heel erg leuk! Wil je weten hoe je een moustache nail-art moet maken? Kijk hier dan even naar!



Cutepolish kan ik je sowieso zeker aanraden als je niet zo goed in nail-art bent of je gewoon nail-arten heel leuk vind. Het meisje achter Cutepolish praat zo rustig en laat alles gewoon heel erg goed zien, zodat je eigenlijk niet meer de mist in kan gaan met je nail-art.



Ook heeft Cutepolish vorig jaar een tutorial online gezet over Pink Ribbon nails. Nu het weer oktober is (en dat betekent: borstkanker maand!) kan ik deze jullie natuurlijk niet onthoudenn. ;-)




Dan deze laatste twee filmpjes nog. In het bovenste filmpje legt ze uit hoe je 'potlood' nagels kunt maken. Klinkt heel raar, maar het is heel leuk voor na de vakantie bijvoorbeeld. Ik heb het zelf ook gedaan en kreeg er wel een boel leuke complimentjes over. Het is helemaal niet moeilijk, maar toch lijkt het best moeilijk!

In het laatste filmpje legt ze uit hoe je 'Gangam Style' look-a-like nagels maakt, hoe grappig! Of je fan bent  van het liedje of niet, lekker vrolijk zo op je nagels, toch?!

Ben jij goed in nail-arten?