Beauty / favoriete najaarsproducten


Hij kan op 1080 HD!

Vandaag na een lange tijd weer eens een filmpje, dat is lang geleden! In dit filmpje behandel ik mijn favoriete najaarsproducten met jullie, dus de producten die ik in het najaar (herfst/winter) veel gebruik. Je komt dus vooral veel verzorgings producten en donkere kleuren tegen. Veel plezier met kijken!

Psssst; erger je niet aan de vele 'ehh...' tussendoor, nu ik een tijdje niet meer had gefilmd schrok ik er wel even van, haha! Let er dus niet te veel op ;-) 

Daarnaast heb ik ook nog een nieuwtje, vanaf nu ga ik namelijk niet meer elke dag (dat was sowieso de laatste tijd niet meer zo) een artikel plaatsen, maar om de twee dagen. Nu heb ik vakantie dus heb ik wel alle tijd om voor iedere dag een artikel online te zetten, maar als school straks weer begint weet ik dat ik het wee r heel druk ga krijgen, dus vandaar dat dit me het handigste leek. Nu heb ik alle tijd om artikelen voor te schrijven, dus ik hoop dat dit me lukt! Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in ;-) 

Wat zijn jouw favoriete najaarsproducten?