Mijn Primark wishes!


Aangezien ik in december eindelijk (voor de eerste keer! Ik weet het, het is heeeel erg) naar de Primark ga, ben ik al bezig met een lijstje, want daarna kom ik er denk ik ook heel lang niet meer (waarom zijn er geen Primark fillialen in het noorden?!). Dingen die sowieso op mijn wishlist staan is een nieuwe pyjama en sokken (die zijn zooo cute bij de Primark, en goedkoop!), maar daarnaast heb ik ook de najaarscollectie van Primark even bestudeerd en ook daar heb ik een paar leuke dingen gevonden. Kijk maar mee naar mijn wishlist!

  Spijkerblouse €13 / Mint blouse met kanten details €11 / Roze blouse €10 / Bordeauxrode blazer €25

 Gele statement ketting €5 / Mintgroene loafers €8 / Stoere bruine boots met studs €24 / Gouden horloge met hart €6 / Oudroze blouse met witte details €15 / 'Witte' trui met leuke details €14

'Lange' asymmetrische blouse met stipjes en gouden studs €13 / Collar ketting met steentjes €5 / Oudroze blazer €23 / Roze loafers met gouden detail €8 / Mintgroene loafers €8

Zwarte skinny jeans broek €15 / Gele statement ketting €5 / Stoere boots met studs €24 / Zilveren spike armband €3 / Schattige roze loafers met gouden detail €11 / Nude shopper met studs €12 / Schattig high-waisted short met strikjes en bruin riempje €13

Zoals jullie kunnen zien is mijn 'wishlist', zoals altijd, weer een 'musthave' rijtje geworden, want nee, dit neem ik zeker niet allemaal naar huis als ik ze zie liggen! Sommige items (de mintgroene loafers, de gele statement ketting en de bruine boots met studs) zie je twee keer voorbijkomen in de collages, dit omdat ik ze er allebei goed bij vond passen, en daarnaast vind ik ze ook gewoon veel te leuk! 

Als ik straks bij de Primark ben, zijn er vast weer een boel items uitverkocht en zijn de leukste dingen al weg, maar toch vind ik het leuk om te kijken wat voor leuke dingen Primark wel kan hebben en hoe goedkoop ze zijn. Mijn favorieten zijn de blouses (met schattige details!), de trui en de blazers vallen me ook niet tegen. En dan zijn de accessoires natuurlijk ook niet te vergeten, die loafers en die spike armband; wauw! 

Welke items van Primark vind jij het leukst? En heb jij al wel eens geshopt bij de Primark?