Back!

Van boven naar beneden en van links naar rechts: Karls 1921 (dit was een klein pretpark waar je gratis in kon en ook allerlei dingen kon doen/kopen/eten. Het draaide allemaal om aardbeien, beetje moeilijk om uit te leggen dit, haha) - hotel die Hitler heeft gebouwd voor alle Duitsers (met 1100 kamers!!) zodat ze om de beurt op vakantie konden) - de Oostzee - Strand (dit was op 200 m afstand van onze camping, super relaxt) - het regeringshuis van Duitsland - En de glazen koepel bij het regeringshuis, heel gaaf om eens in te gaan! - Brandenburger Tor - Stukken muur van de Berlijnse Muur - Checkpoint Charlie - Galeries Lafayette - Forever21  

Ik ben terug van vakantie! Ik was twee weken weg naar Oost-Duitsland, de eerste week vlakbij de Oostzee (waar we ook heerlijk in konden zwemmen met het warme weer) en de tweede week in Berlijn. Hoewel ik het heel snel vond gaan, heb ik een hele leuke tijd gehad. Het was heerlijk weer (het heeft alleen een beetje geregend toen we in de auto zaten, verder scheen de zon de hele tijd), soms zelfs wel wat te warm als je in Berlijn rond slentert. Maar we mogen niet zeuren, want we hebben zo lang gewacht op dit mooie weer! Ook nu ik weer thuis ben in Nederland is het heerlijk weer hier, hmm.

Nu heb ik nog zo'n vier weken zomervakantie tot ik weer naar school moet, de tijd gaat heel snel. Ik heb op vakantie ook gefilmd dus hier komt ook weer een sfeerfilmpje over. Ook heb ik best veel geshopt op vakantie, hier komt binnenkort ook een artikel/filmpje over, met beide filmpjes ben ik nog druk bezig. Ook komen er binnenkort nog meer foto's aan van de vakantie, voor nu deze collage met random foto's.

En dan nog iets anders, onder de GTST kijkers van jullie: wie denken jullie die neergestort is met de parachute? Ik dacht eerst Aysen, maar na het volgen van de Spring Levend app blijven er nu nog drie mensen over, namelijk Mike, Nina en Wiet. Ik denk dat het Mike is, omdat heel veel mensen het dan gedaan zouden kunnen hebben. En daarnaast hadden ze het op de radio (op de app) erover dat het iemand is die een vliegbrevet heeft en de enige die dat heeft was Mike toch? Of heeft iedereen die? Nou ja, ik denk Mike in ieder geval. En jullie?

Hoe gaat het met jullie? Heb ik nog wat gemist hier in Nederland? En natuurlijk voor de GTST kijkers: wie denken jullie? Ik ben benieuwd!