P2 Pool Side Party nagelstickers

Laatst schreef ik al over het Sand Style lakje van P2, waar ik erg over te spreken was. Toen ik in Duitsland  in de DM was, nam ik naast dat lakje ook nog wat anders mee van P2, namelijk deze nagelstickers. Ik had nog nooit eerder nagelstickers geprobeerd en dit leek me wel het goede moment om het te proberen, want ik vond de nagelstickers zo leuk! Ze hebben zo'n leuk zomers thema, je ziet de zee, palmbomen en de maan en vogels.

Ik vond de hele LE Pool Side Party geweldig, maar ik besloot om alleen deze mee te nemen. Ik vond alleen de verpakking er al heel leuk uitzien, het past ook heel goed bij de nagelstickers.

Op de achterkant staat een gebruiksaanwijzing van hoe je de nagelstickers op je nagels kunt aanbrengen. Je kijkt eerst naar sticker die even groot is als je nagel, daarna plak je die op je nagel (probeer dit in een keer goed te doen) en druk de rest van je nagelsticker dan goed aan op je nagels. Probeer dit zo goed te doen dat er geen vouwen ontstaan. Omdat dit de eerste keer was dat ik het deed, onstonden er bij mij wel een paar vouwen maar dit vond ik op zich niet heel erg. Als de nagelsticker op je nagel zit, hou je nog een stuk over, dit druk je naar achteren en dit vijl je er vervolgens af. Als dat eraf is, ben je klaar en zitten je nagelstickers erop! Het duurt nog wel even voordat je nagelstickers helemaal vast zitten op je nagels, dit duurt een paar uur. Maar ik vond het niet vervelend zitten, als je je nagels lakt kun je de eerste 5 - 10 minuten niets doen en dat kun je met nagelstickers wel, alleen moet je dan wel voorzichtig zijn.

Op het velletje zitten 20 nagelstickers, je zou ze dus twee keer kunnen gebruiken als je het op elke hand doet. Er zijn veel verschillende vormen, voor elke nagel zit er wel de juiste vorm bij.

Zoals je zitten er wel een paar vouwen in, maar voor de eerste keer vind ik het aardig gelukt. Nu ik dit schrijf zitten mijn nagelstickers precies één week op mijn nagels en het zit er nog aardig goed op. Op sommige nagels is ie al best veel gechipt, maar op veel nagels ook nog helemaal niet. (update: nog een paar dagen later, toen de stickers er 10 dagen op zaten, heb ik ze er afgehaald, omdat ze bijna bij elke nagel wel waren gechipt.) Ik heb de nagelstickers er gewoon afgehaald met nagellakremover, hoe ik dat ook normaal doe met nagellak. Dit ging prima. 

Ik ben echt heel blij met deze stickers! Je hebt ze snel aangebracht en je kan ook gelijk andere dingen doen, wat je niet kan doen als je nagellak nog nat is. Ik vind ze niet heel duur, maar als je bedenkt dat je voor €2,45 een nagellakje koopt en je die maar twee keer kunt gebruiken, is het natuurlijk best duur. Maar voor een feestje zijn zulke nagelstickers natuurlijk wel heel erg leuk en dan heb ik het geld er zeker wel voor over. 

P2 LE Pool Side Party nagelstickers DM €2,45 

Wat vind jij van de nagelstickers?