Fall wishlist 2013

Aangezien het al bijna herfst is, besloot ik om eens te kijken naar de items die ik wel graag zou willen aanschaffen dit najaar. Natuurlijk had ik al wel wat gezien in de winkels, maar ook op internet kon ik wel een paar leuke dingen vinden. Jullie hebben het eerste artikel over de modetrends van dit najaar al kunnen zien (er volgen meer!!) en ook hiervan heb ik een paar trends op mijn wishlist staan, kijk maar mee!
Laat ik bovenaan beginnen bij nummer een. In het najaar vind ik het heerlijk om in warme vesten te lopen, deze witte van de New Look (€24,99) past bijna overal wel bij en vind ik erg mooi. Ik vind de ruitjes trend erg leuk, en deze mouwloze blouse van nummer 2 (H&M €19,95) vind ik echt perfect. Het enige wat er aan mist, zijn lange mouwen, daarom zie je op nummer 11 ook een lange blouse van Forever 21 (€21,75). Net zoals vorig jaar ben ik dit jaar nog steeds helemaal fan van combat boots, en deze bordeauxrode Dr. Martens look-a-likes van H&M (€29,95) vind ik helemaal geweldig - en niet te duur!

Ik heb het er al eerder over gehad, maar wat ik ook heel graag zou willen hebben is een biker jacket (H&M €39,95). Mijn zusje heeft er een die ik vaak van haar leen, maar ik zou er zelf ook wel een willen hebben. Daarnaast zie je twee blouses, deze komen allebei van de New Look (€17,99 en €11,99). Ook deze zijn mouwloos maar makkelijk te combineren met bijvoorbeeld de vest van nummer een. Ik hou van sjaals in outfits (ze kunnen een outfit vaak afmaken) en deze twee (nummer 7 &10) vind ik heel erg leuk. Nummer negen komt van H&M (€9,95) en nummer tien van Pull&Bear (€15,99) en beide vind ik heel erg leuk.

Een destroyed jeans staat al best lang op mijn wishlist, maar ik heb nog steeds niet de perfecte gevonden. Deze van Zara (€39,95) komt daar wel dicht bij in de buurt. Als laatste zie je nog twee lipsticks. Ik vind de nieuwe Long Lasting Lipsticks van Essence helemaal geweldig en vooral deze, Dare To Wear (€2,79), vind ik heel erg mooi. Nu begrijp je vast wel welke lipstick als enige uitverkocht was toen ik in de Kruidvat was.. Juist ja, deze. Ook zie je een mooie wijnrode lisptick, deze komt uit de Kate Moss collectie van Rimmel. Ik hoef niet per se deze te hebben, maar ik vind een wijnrode kleur heel erg mooi voor in het najaar, dus eigenlijk kan deze van elk merk zijn. Ik vind het ook wel een uitdaging voor mezelf om zo'n kleur te dragen!

Wat vind jij van deze iems & wat staat er op jouw herfst wishlist?