De stijl van Jennifer Lawrence

Sinds ik zo fan ben van The Hunger Games, is mijn liefde voor Jennifer Lawrence ook gegroeid. Naast The Hunger Games films speelt ze ook nog in een boel andere films waar ik haar geweldig in vind. Ik vind het zo grappig om te zien dat Jennifer totaal anders in het echt is als in The Hunger Games. Dat merk je al snel op als je op YouTube bijvoorbeeld 'Jennifer Lawrence speeches' intypt en niet te vergeten: de val bij de Oscars. Als je naar interviews met Jennifer kijkt, merk je ook op dat ze niet zoveel van mode houdt. Toch heb ik een paar outfits van Jennifer gevonden die ik heel erg leuk vind! Kijk je mee naar de stijl van Jennifer Lawrence? 

 Outfit #1 
Dit is toch wel mijn favoriete outfit van Jennifer. De witte jumpsuit heeft ze erg leuk gecombineerd met het zwarte jasje (en: de black en white trend van de zomer!) en het camelkleurige hoedje staat haar echt geweldig, vind ik. Ook haar tas, sandaaltjes en zonnebril vind ik erg mooi. 

Outfit #2
Ook deze outfit van Jennifer vind ik geweldig. Een maxi skirt staat niet iedereen, maar het staat Jennifer zeker niet verkeerd. Ze heeft 'm ook erg leuk gecombineerd met deze lichte spijkerblouse - en spot je de details op de schouder? 

Outfit #3
Je ziet duidelijk aan Jennifer's stijl dat ze comfortabele kleding draagt, maar wat er toch goed uitziet. Deze outfit is heel simpel, maar met de juiste sieraden wordt de outfit toch een stuk leuker! De tas is zo echt een eyecatcher. 

Outfit #4 
Ook deze outfit is casual, maar wederom heeft Jennifer alles leuk met elkaar gecombineerd met de juiste accessoires. Ik blijf het zeggen, het hoedje is geweldig! Op de top zitten leuke details en de kleur van de tas past erg goed bij zwart en wit. 

Outfit #5
Streepjes tops/truien doen het altijd goed, dat bewijst Jennifer weer eens. Wederom is deze outfit simpel, maar dat maakt 'm nou juist zo leuk! Op de een of andere manier doet deze outfit me echt denken aan een outfit van Taylor Swift, dat komt vooral door de combinatie van de streepjes trui en de bruine tas. 

Q: wat vind jij van Jennifer Lawrence en haar outfits? Welke outfit vind jij het leukst?