Fashion | Winter Lookbook

Als ik geen inspiratie heb voor een outfit, kijk ik vaak even op Lookbook of Weheartit. Zo ook voor de winter, want ik wil natuurlijk ook andere outfits dragen naast een warme trui en broek. Hoewel het niet echt ''winter'' is hier in Nederland (wat ik overigens heel fijn vind), is het zeker niet overbodig om warme kleren aan te trekken. Ik kwam op Lookbook.com veel outfits tegen met ook veel leuke trends. Kijk je mee?

Lua P. uit New York 

De parka blijft leuk vind ik! Het enige wat ik dan jammer vind aan zo'n trend is dat ineens iedereen op school er mee rondloopt. Deze outfit van Lua is simpel, maar toch vind ik alles bij elkaar erg mooi met elkaar gecombineerd en niet te vergeten: haar haar! Niet dat ik het zelf zo zou verven, maar wauw, wat staat dat haar mooi.

Masha S uit Berlijn

Masha heeft drie winter trends in één outfit gecombineerd. Ik heb zelf nog geen tartan sjaal, maar ik vind ze zo leuk! Ik ben wat minder weg van de faux fur jassen/vesten, maar ik weet wel dat vele anderen ze wel erg mooi vinden (en ze zijn ook heel warm, perfect voor de winter). En dan de leren legging nog, deze vind ik ook erg tof! Ik heb er zelf ook een, maar het blijft toch een lastig kledingstuk om te combineren. 

Patty R. uit Polen  

Deze outfit vind ik zó mooi! Het is een soort jongensachtige look, maar dan toch wat meer meisjesachtig door de jas. Nog een trend die ik heel erg leuk vind, zijn chelsea boots. Ik vind dat Patty ze heel leuk heeft gecombineerd! 

Aleksandra K. uit Polen 

 Sofia R. uit Portugal 

Deze outfit zou ik zelf ook zo aantrekken (behalve de schoenen, die vind ik dan wat minder mooi). De drukke broek in combinatie met een gave top en een stoere spijkerjas vind ik zo leuk!

Zusanna W. uit Polen  

Een trend die al een aantal jaar in de modewereld is: aztec! Eerst zag je het vooral in de tops, toen in de broeken, en nu in sjaals én vesten. De aztec sjaal maakt de outfit gelijk veel leuker, want zonder de sjaal had ik de outfit wat saai gevonden. 

Barbora O. uit Tsjechië  

Kavita D. uit Engeland  

Nog een outfit met een parka én tartan sjaal! <3 Ook zie high knee socks en mooie Dr. Martens. 

 Kashia G. uit Polen

 Anna L. uit Duitsland

 Wioletta M. uit Polen

Zo'n 'foute' trui is echt typisch voor de winter. En als je ze op een leuke manier combineert, zoals Wioletta, zijn ze helemaal niet 'alleen voor thuis'!
 Pam S. uit Polen

Maddy C. uit Polen

Rachella K. uit Nederland

Virgit C. uit Ecuador 

Jennifer W. uit New York

Naast aztec sjaals vind ik een aztec vest ook erg mooi. Deze van Jennifer vooral: de aztec patronen en de franjes onderaan de vest maken de vest echt af. Ik vind het ook leuk om te zien dat er zowel winter als zomer in de outfit van Jennifer zit. Je ziet hele lichte kleuren (haar blouse, vest en bloemenkrans), maar ook zwarte kleuren (legging en schoenen).

Q: welke outfit vind jij het mooist?