Photography | Sunday rain is falling

Gister was zo'n zondag als alle 'normale' zaterdagen. Rustig wakker worden en ontbijten met croissants en fruit, en terwijl de regen de hele dag op de ramen tikt, gaat mijn tijd de rest van de dag op aan school, bloggen, Spotify en leuke apps. Dit samengevat in foto's? Kijk maar mee!

De achtergrond van mijn iPod heb ik van Joyce, ze heeft er speciaal een artikel over gemaakt. Zeker een aanrader om die te bekijken, maar dat geldt ook voor de rest van haar blog!

Ik was van plan om nog outfit foto's te maken, maar dat plan ging helaas niet door door de regen. Maar, morgen is er weer een dag!

Dit is zó'n leuke app: QuizUp! Op de app kun je allemaal quizzen doen met mensen over de hele wereld in verschillende rubrieken, bijvoorbeeld films, boeken en celebrities, maar ook bijvoorbeeld over geschiedenis of topografie. Leuk om te doen met vrienden, maar ook met vreemden! Ik zit nu in level 60 van The Hunger Games en zelfs de beste van Nederland bij die rubriek. :)

Q: wat heb jij gisteren gedaan of hoe ziet jouw zondag er normaal uit?