Sneek Peek of My Life #20

Tijd voor weer een nieuwe 'Sneak Peek of My Life'! Nummer 20 alweer. De afgelopen twee weken is er niet veel bijzonders geweest omdat ik het druk had met school, maar toch zitten er wel een paar leuke foto's tussen die ik met jullie wil delen. Kijk je mee naar de foto's die ik de afgelopen weken maakte met mijn iPod?

Dit at ik vorige week na school, zo lekker! En gezond.

Dit zijn echt mijn favo spelletjes van het moment: Flappy Bird en Quiz Up! Mijn record van Flappy Bird is nu 79, daar kom ik ook echt niet meer overheen, haha. Op de app Quiz Up kun je (de naam zegt het al) quizzen doen met je vrienden, maar het kan ook met vreemden. En het leuke is dat als je een bepaald level hebt gehaald, je de beste van Nederland (of zelfs van de wereld) kunt zijn! Ik ben nu de beste van The Hunger Games van Nederland.

Joyce zette laatst een artikel online met allerlei leuke achtergronden voor je mobiel, zeker even kijken! Het leuke is dat ze zelf heeft gemaakt, echt heel erg knap. Ik heb ze gelijk als achtergrond gedaan.

 De afgelopen week stond natuurlijk helemaal in het thema van de Olympische Spelen. Ik heb de meeste wedstrijden ook gevolgd, zo leuk om te zien dat Nederland al zoveel medailles heeft! Daarnaast zie je de app van Beat The Crowd (wat er elke woensdag op is). Ik dacht, ik doe ook eens mee aan de app, maar bij 5/10 vragen vergat ik om mijn antwoord te bevestigen, haha oeps. Wat wel weer leuk was, was dat ik deze vraag bijna helemaal goed had. Beetje jammer wel weer wel dat dit de enige vraag was waar ik punten voor kreeg.

 Over een paar weken hebben we op school een themaweek genaamd 'Anders zijn'. Voor het vak CKV moeten we dan ook een 'modeshow' lopen met de hele klas waarbij we allemaal in hetzelfde thema gekleed zijn, behalve één. Om een modestijl te kiezen, moest ieder groepje een stijl uitkiezen en daar een collage van maken. Ons groepje ging voor 'hippie', en daar hebben we de collage hierboven voor gemaakt. Uiteindelijk is het thema 'gala' geworden en is er dus één iemand (of meerdere) die gekleed gaan in een sportoutfit, echt heel leuk haha!

Gisteren probeerde ik met mijn zusje de Cotton Candy frappuccino na van Bethany. Het was erg lekker, maar wel héél erg zoet. Gisteren heb ik ook Mean Girls 2 gezien, want ik bedacht me dat ik die nog nooit helemaal gezien had (of het is heel lang geleden). Dat blijft toch een leuke feel good film.

Dit waren de foto's alweer. Het zijn niet heel veel foto's, maar dat komt omdat ik het de afgelopen twee week aardig druk had op school, en het lijkt me niet erg interessant om alleen maar foto's te laten zien die met school te maken hebben. Ook ben ik nog ziek geweest, dus dan maak ik ook niet zo heel snel foto's, haha :). Nu heb ik twee weken geen school, woehoe! Volgende week heb ik een stageweek en dan ga ik stage lopen bij de Kruidvat. Daar ben ik best wel nerveus voor, maar ik denk dat het best leuk wordt (dat hoop ik tenminste). Ook ga ik morgen éindelijk met mijn tweelingzusje naar Birdy! Ik heb helemaal niet het gevoel dat het al morgen is, de tijd is zo snel gegaan... En na deze week heb ik voorjaarsvakantie, heerlijk!


Dit heeft niet zozeer met dit artikel te maken, maar de laatste tijd luister ik veel naar de nieuwe liedjes van Lea Michele. Ik vind haar zo'n topwijf, ze is na Cory's dood alleen maar sterker geworden en dat blijkt ook zeker uit haar liedjes.

Q: heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?