3 x outfit setjes met mijn H&M trui

Als ik een nieuw kledingstuk heb, bedenk ik daar altijd vrij snel nieuwe outfit setjes bij. Dit heb ik al drie keer met jullie gedeeld in artikels over mijn (destijds) nieuwe laarzen, aztec sjaal én (nep)leren legging. Vandaag is mijn trui van de H&M aan de beurt, die ik begin vorige maand kocht. De trui bevat de kleuren zwart, grijs en wit en is daarom eindeloos te combineren. Check hieronder mijn drie favoriete combi's!

Trui H&M Short Primark Schoenen Primark Ketting Primark Armbanden Zelfgemaakt en Primark

Bij deze outfit moet je voor nu natuurlijk nog een panty erbij denken. Ik vind deze short van Primark heel leuk (jullie zagen 'm eergisteren ook al in een outfit of the day), maar omdat ie' zo highwaisted is, is de short erg kort. Toch vind ik 'm erg goed passen bij mijn trui, en al helemaal met de juiste accessoires! 
Trui H&M Broek H&M Schoenen New Look Ketting Bijou Brigitte Armbanden H&M en Claire's

Een broek is nooit verkeerd bij deze trui. Aangezien ik een zwarte broek wat saai vind, ga ik graag voor een spijkerbroek of een broek in een andere leuke kleur. Bordeauxrood vind ik nog steeds zo'n mooie kleur, dus ik combineer de trui graag met mijn bordeauxrode broek. Verder zie je lage schoenen, maar bij deze outfit staan leuke laarsjes bijvoorbeeld ook erg leuk. 
Trui H&M Skater skirt New Look Laarzen H&M Ketting H&M Armbanden Zelfgemaakt en Claire's

Hoewel ik de laatste tijd meer van statement kettingen houd, vind ik lange kettingen toch ook wel erg tof. Zoals deze uil, die ik twee jaar geleden echt heel vaak droeg. Het geeft deze outfit toch wat meer kleur! Bij deze outfit hoort natuurlijk ook een panty. 

Welke outfit met mijn grijze trui vind jij het leukst?