Action shoplog!

Afgelopen zaterdag nam ik weer eens een bezoekje bij de Action, en die winkel kun je natuurlijk niet uitgaan zonder wat mee te nemen. Aangezien het over een maand al Pasen is en je veel andere leuke decoratie spulletjes kon vinden, was mijn mandje al snel gevuld. Wat ik mee naar huis nam? Kijk maar mee!

Deze theelichtjes had ik al op meerdere blogs gezien en ik vond ze zó leuk! Nu zag ik ze ook eindelijk bij de Action, dus besloot ik ze meenemen. De theelichtjes kosten €1,19 per stuk. Erbij kocht ik ook mint kleurige kaarsjes. Ik heb er ook nog wat houtstukjes in gedaan, deze had ik nog van de Xenos.

Er waren heel veel leuke decoratie spulletjes voor Pasen, en dit nam ik mee! Ik weet de prijzen zo niet uit mijn hoofd (en de kassabon is ook weg, helaas), maar het ligt zo tussen de 1 en 2 euro. Ik kocht een klein wit dienblad waar ik nep gras met bloemen, een konijn, wortels én paaseieren in deed.

De rest van de paaseieren deed ik in deze pot. Staat zo super vrolijk, toch?

Ook kocht ik nog een nieuwe reinigingsgel van Demak Up. Dit aangezien mijn vorige reinigingsgel op was en ik wel erg benieuwd was naar deze. Ik zag 'm al vaker staan bij de Action, en ik besloot om 'm nu mee te nemen. Voor de prijs kon ik het ook zeker niet laten, volgens mij was ie' iets van €2,39.

Last but not least, kocht ik deze sjaal! Zoals jullie misschien wel weten ben ik echt gek op deze kleur blauw en toen ik de sjaal zag kon ik 'm echt niet laten liggen. Je kunt de kleur met veel kledingstukken combineren, zowel in de winter als de zomer. En het leukste, de sjaal kost maar €1,19! Er zijn ook nog meerdere kleuren van.

Wat vind je van mijn aankoopjes?