Outfit | Blouse met ruitjes

Een van mijn favoriete trends van de laatste tijd is toch wel die met ruitjes. Je ziet de trend onder andere in blouses, rokjes, sjaals en meer. Wat ik vooral erg leuk vind zijn blouses. Je kunt zo'n blouse met zoveel kledingstukken combineren en het maakt de outfit ook gelijk wat stoerder. Toen Rianne en ik laatst bezig gingen met nail-arts (die je laatst al hebt kunnen zien) heeft ze ook gelijk outfit foto's van me gemaakt. Kijk je mee naar mijn outfit?

Crop top Primark Blouse Primark Short Primark Ketting Primark Panty Primark Laarzen Schoenenreus

Oh, wat veel Primark in deze outfit! Oeps. Ik draag deze short niet heel vaak met een panty, omdat ie' zo highwaisted is en daarom zo kort lijkt. Toch vond ik het deze outfit opzich wel kunnen, hoewel ik niet weet of ik het nog eens zo zou dragen. Ik vind sowieso de combinatie van een ruitjesblouse en een spijkershort wel heel leuk!

Wat vind jij van mijn outfit en ruitjes blouses?