16! + update

Hoi, kennen jullie me nog? Totaal onverwacht was ik er even een maandje uit met bloggen, omdat ik het zó druk had met school. Maar, nu ben ik weer terug en wel op mijn verjaardag! Het is vandaag namelijk 22 april, en dat betekent dat ik vandaag 16 jaar word! Wat gaat een jaar toch snel. Hierboven zie je een foto van mijn tweelingzusje en ik, ik heb geen idee hoe oud we hier waren, haha. 

Hoewel we 16 worden, vieren we onze verjaardag niet heel uitbundig. We hebben het een tijdje geleden al gevierd met familie, en misschien doen we dat ook nog wel met vriendinnen. Wel komt er vandaag een vriendin langs en gaan we samen cinnamon rolls maken! Dat lijkt me zó lekker. 


En dan door naar de update, want die is dringend nodig. Zomaar een maand niet bloggen, huh? What's happened? Zoals ik al zei had ik het heel druk met school, en was ik daar voor een tijdje alleen maar op gericht. Aangezien ik echt stress kreeg om elke dag een artikel klaar te moeten zetten, heb ik dat even van me afgeschoven en me een tijdje alleen maar geconcentreerd op school. Daarna was het tijd om leuke dingen te doen: ik ging namelijk vorige week met school naar Cambridge/Londen! Dat was echt super. We hebben hele leuke dingen gedaan en het weer was ook perfect. Ik heb in Engeland ook wat gefilmd, dus dat zal binnenkort wel verschijnen. Ook heb ik (natuurlijk!) wat geshopt in Engeland, ook hiervan komt binnenkort een shoplog van online. 

En dan nu, heb ik meivakantie! Twee weken lang. Ik vind het echt heerlijk, nu kan ik eindelijk weer wat meer aan mijn blog besteden. Natuurlijk ook aan school, maar ik probeer deze vakantie ook alvast veel voor te schrijven voor de weken na de meivakantie zodat dit niet nog een keer voorkomt. 

Dan is er nog één ding, die jullie waarschijnlijk ook al opgevallen is: een nieuwe lay-out! Die is nog niet helemaal zo goed als af, maar wel bijna. Aangezien het al een tijd lente is en ik het er allemaal wat somber uit vond zien, heb ik weer een nieuwe gemaakt. Dit keer met veel kleur! Wat vinden jullie ervan?