Like | Chelsea heels

De laatste tijd ben ik echt fan van een bepaald soort schoenen. Namelijk chelsea heels! De laatste tijd zie je al veel chelsea boots, maar dit zijn net iets anders. Hoewel het steeds warmer wordt en het eigenlijk handiger is om sandaaltjes aan te schaffen, wil ik heel graag zulke chelsea heels, typisch iets voor mij haha. Het leuke aan deze laarzen is dat je ze overal wel bij kunt combineren. Bij een broek, maar ze kunnen ook erg leuk staan onder bijvoorbeeld een skater skirt.  

Ik maakte deze collage met outfits van Lookbook.nu waar meiden de chelsea heels combineren. Mijn favorieten zijn die allemaal met een rokje/jurkje (vooral met bloemetjes, zo schattig!) en die met de tuinbroek. 

Foto is van Diana

Hierboven zie je Diana die de laarzen (deze zijn wel íéts anders dan die van de H&M) draagt, zij combineert ze met een skater skirt (die ik trouwens ook héél erg leuk vind). 

Ik heb het mooiste paar chelsea heels voor mij al gevonden, namelijk deze van de H&M! Aangezien deze bijna €60,- zijn kijk ik eerst nog even rond naar een goedkoper paar. Ik twijfel trouwens niet over de kwaliteit van de H&M, want dat is me altijd goed bevallen. Ik heb ook nog twee laarzen van de H&M waar ik bijna de hele winter op heb gelopen, en die zien er nog steeds goed uit en lopen ook nog lekker. Op de webshop zijn ze er vaker niet dan wel, en ook nu ik dit schrijf zijn ze weer van de site omdat ze uitverkocht zijn, dus ik kan ze helaas niet linken. 

Wat vind jij van chelsea heels? Welke schoenen heb jij het laatst gekocht/staan op jouw wishlist?