Modetrends voor de zomer [#2]

Eergisteren kwam deel 1 van de modetrends voor de zomer al online, en vandaag is deel 2 aan de beurt! Eergisteren zagen jullie al veel trends voorbijkomen zoals prints, crop tops en hoeden, en in dit artikel kom je onder andere kimono's, maxi skirts én dresses, ronde zonnebrillen en meer tegen. Lees maar mee!

1) New Look 2) H&M 3) H&M

Toen ik kleiner was vond ik kimono's echt afschuwelijk, maar nu ben ik ze leuk gaan vinden. Het is niet alleen handig om aan te doen over je bikini of over een andere top als je het koud hebt, het staat ook nog eens heel leuk. Ook is het leuk dat er heel veel verschillende kimono's zijn. Je hebt veel met een effen kleur (zoals nummer 2), maar ook heel veel met printjes (zie nummer 1 en 3!). 

1) ModeMusthaves 2) Loavies 3) ModeMusthaves

Deze trend begin ik ook steeds leuker te vinden. Sinds een tijdje heb ik ook een koraalkleurige maxi skirt en die vind ik zó mooi. Misschien dat ik deze zomer ook nog een maxi dress aanschaf, want die vind ik ook prachtig! 

 1) Zara 2) ModeMusthaves 3) Forever 21 4) New Look 5) New Look 6) ModeMusthaves

Naast drukke prints (zie deel 1 van de modetrends) zie je deze zomer ook de tegenpool ervan, namelijk minimalisme! Van strakke lijnen tot klassieke, simpele items en kleuren als wit, zwart en donkerblauw. Daarbij komt ook 'simpel' kijken, want er zijn genoeg kledingstukken die heel bijzonder zijn, maar ook simpel. Zoals het jurkje van nummer 2 en de rok van 6. Ze zijn beide erg simpel, maar toch zó mooi!

 1) Asos 2) Loavies 3) H&M 4) H&M

Met de zomer in het vooruitzicht kan een zonnebril natuurlijk niet ontbreken. De zonnebril die op dit moment helemaal hot & happening is, is de ronde zonnebril! Het is in het begin  misschien even wennen, maar ik vind het een erg leuke trend. Ik vind vooral nummer 4 erg mooi, omdat die zonnebril iets minder rond lijkt door de rand eromheen. Ook de kleur van de rand vind ik heel mooi!

 1) Forever 21 2) H&M 3) Forever 21

Skater skirts, wat hou ik ervan! Ik vind dat je er niet genoeg van kan hebben. Je hebt ze echt in alle maten, kleuren en prints, dat maakt het ook nogal moeilijk om er niet te veel van te kopen.. Het fijne aan skater skirts is dat ze zo hoog zitten en daarom je heupen verdoezelen, haha. Ook is het handig dat je een (skater) skirt het hele jaar door kan dragen, alleen in de herfst/winter natuurlijk met een panty eronder.  

 1) H&M 2) H&M 3) New Look

Over spijkerjasjes wordt altijd gezegd dat ze overal bij passen en daarom misschien wat saai zijn. Daar ben ik het niet mee eens, want vooral in de zomer kan een spijkerjasje net wat leuker staan bij een outfit. Wanneer ik een top met een skater skirt draag, vind ik het ook nét wat leuker staan om er een spijkerjas/denim gilet overheen te dragen, want dat maakt de outfit dan net wat specialer! 

1) New Look 2) New Look 3) Loavies

En dan ten slotte, de tuinbroek. Toen ik laatst bij de Primark was heb ik getwijfeld om er een te kopen, maar dat heb ik uiteindelijk toch niet gedaan. Ik vind het bij anderen heel stoer staan (zoals op de outfits in de collage), maar ik zie mezelf er nog niet mee rondlopen. Toch zie ik ze steeds meer in de winkels, dus misschien koop ik er later wel een!

Mijn favoriete trends van deel 2 zijn de kimono's, maxi skirts/dresses, skater skirts en spijkerjasjes! Welke modetrend van deel 2 voor de zomer vind jij het leukst?