Outfit | Flower playsuit

Bij mijn laatste bezoek aan de Primark in Almere stuitte ik op een heel leuk jurkje. Dacht ik, want het bleek een jumpsuit te zijn! Ze waren in de aanbieding voor maar €7,- dus daarvoor kon ik het niet laten. Ik paste 'm nog wel even (want als die niet past vind ik die €7,- toch best veel) en hij zat gelukkig perfect! Zo'n jumpsuit is superhandig voor op bijvoorbeeld vakantie of een dagje naar het strand (zodat je je bikini eronder kan dragen), maar ook met een panty eronder. Zoals ik deed; bekijk hieronder hoe!

Foto's door Merel
Jumpsuit Primark Spijkerjas Primark Ketting Primark Panty Primark Schoenen Primark

Uh ja, wat moet ik hier nou op zeggen? Meestal probeer ik om een outfit niet helemaal met items te combineren van dezelfde winkel, maar dat is deze keer wel gebeurd. Inclusief de ketting en de schoenen! Je kunt wel zien dat ik een echte Primark fan ben! ;) 

Wat vind je van mijn jumpsuit & hoe ik 'm heb gecombineerd?