Shoplog | Primark

Aangezien ik twee weken meivakantie had (heerlijk!), gingen we ook een dag naar Almere. Oftewel, de Primark! Aangezien mijn vader iets op moest halen wat hij had gekocht van Markplaats, kon hij ons (mijn zusje en ik) makkelijk afzetten bij Almere. Erg handig, want dat is toch net wat relaxter als je dat je tweeënhalf uur met de trein moet reizen. Ook een voordeel is dat we er al om 9:00 uur waren, en dat scheelde toch een hoop drukte!

Aangezien het niet heel lang geleden is dat mijn shoplog van Engeland online is gekomen, heb ik mijn shoplog van Primark op een andere manier opgenomen. In de video laat ik mijn geshopte items namelijk zien zonder te praten! Dit heb ik al een paar keer eerder gedaan en aangezien dit altijd goed is bevallen, deed ik het ook dit keer weer. Het is én sneller om te kijken, maar het scheelt mij ook veel bewerken. Niet dat ik dat niet leuk vind, haha :). Hieronder nog een paar foto's! 

Wat vind je van mijn aankoopjes? En waar ik ook wel benieuwd naar ben, wat vind jij van een maxi skirt? Ik heb nu mijn eerste (die oranje) gekocht, en ik vind 'm echt leuk! Wat vinden jullie?