Zonder welke make-up producten kan ik niet?

Iedereen heeft wel een paar make-up producten waar je echt niet zonder kan. Ze zijn zo fijn, dat je ze zo opnieuw zou kopen als ze op raken. Ik wissel vaak met make-up producten zodat ik nieuwe producten leer kennen, maar ik heb ook een paar producten die ik al zó vaak opnieuw heb gekocht, omdat ik ze zo fijn vind. Ook laat ik producten zien die ik nog helemaal niet lang heb, maar waar ik nu al niet zonder kan. Kijk je mee?

  • Essence Longlasting Lipstick 07 Natural Beauty - deze lipstick is eigenlijk van mijn moeder, maar ik mocht 'm van haar lenen. Ik heb zelf ook twee lipsticks van de Longlasting Lipsticks van Essence, maar deze zijn erg donker en zo'n roze naturel kleurtje is nét wat handiger om bijvoorbeeld te dragen naar school. Deze is dus van mijn moeder, maar ik ga binnenkort een voor mezelf kopen want ik vind 'm zo mooi! 
  •  Catrice All Matt foundation 010 Light Beige - ik heb door de jaren heen veel foundations gebruikt, maar deze van Catrice vind ik toch het fijnst. Vaak zijn foundations te donker voor me omdat ik een bleke huid heb, maar deze kleur is echt perfect. Ook is de foundation erg mat (hoe kan het ook anders met de naam?), ook al gebruik ik nog wel altijd een compact poeder. Ook een groot pluspunt is dat de foundation goed blijft zitten. Echt een top foundation! 
  • Essence Stay All Day concealer 010 - hetzelfde geldt voor mijn geliefde concealer van Essence. Ik denk dat ik deze al sowieso tien keer of vaker opnieuw heb gekocht, omdat ik 'm zo fijn vind. De concealer camoufleert mijn wallen en oneffenheden goed en ook blijft ie' erg lang zitten. En dat is helemaal niet mis voor zo'n budget concealer! 
  • NYC Big Curl Mascara - hm. Toen ik foto's maakte van dit artikel was ik hartstikke blij met mijn (toen) nieuwe mascara van NYC, maar nu vind ik 'm al minder worden. Toen ik 'm net nieuw had werkte ie' erg fijn en was ik er heel tevreden over, maar inmiddels lijkt het net alsof mijn wimpers in spinnenpoten zijn veranderd als ik de mascara heb aangebracht. Jammer! Toch gaat mijn zoektocht door naar de perfecte mascara. Hebben jullie misschien aanraders? 
  • Barry M Ridley Road - als je me al langer volgt, weet je dat ik heel erg van nagellak houd, en er dan ook veel te veel heb. Een lakje wat op dit moment echt favoriet is, is dit mintgroene lakje van Barry M. Ik kocht 'm nog niet heel lang geleden in Engeland, maar sindsdien heb ik 'm al veel gedragen. Het is echt een perfect lakje voor de lente/zomer! 
  • Sleek blush Rose Gold - ook deze blush heb ik nog niet heel lang, want deze kocht ik ook in Engeland. Sinds ik terug ben uit Engeland heb ik de blush bijna elke dag gebruikt, dus dat zegt wel iets over hoe fijn ik 'm vind. Ik vind de kleur zó mooi, de gouden shimmers die er in zitten zijn echt prachtig!
Zonder welke make-up producten kan jij niet?