Monte-Carlo, Monaco

Na de foto's die ik maakte in Trier, Tournus, Cannes en Grasse is nu Monaco aan de beurt! Toen we nog niet eens in Monaco waren, zagen we al een heel mooi uitzicht over Monaco. Daar zijn we natuurlijk even gestopt om een paar foto's te maken. Nadat we de auto hadden geparkeerd en naar buiten liepen, kwamen we al snel terecht in de tuinen van Monaco. Daar hebben we wat rondgelopen tot we bij andere bezienswaardigheden kwamen, zoals de Kathedraal van Monaco (hier zijn Prinses Gracia en Prins Rainier III zowel getrouwd als begraven), het paleis van Monaco (we zijn er zelfs ín geweest! Je mocht er alleen helaas geen foto's maken). Ook hebben we (natuurlijk) langs de haven van Monaco en Monaco-Ville gelopen, en Monte-Carlo werd ook niet overgeslagen. Ik vond het een geweldige dag, en ik ben ook heel blij met de foto's! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. 

Wat vind jij van de foto's die ik in Monaco heb gemaakt?