New in | Cut-out boots

Afgelopen zaterdag bracht ik samen met een viendin, haar moeder én zusje een bezoek aan Almere. We zijn bijna overal in het winkelcentrum geweest, maar de meeste tijd hebben we toch gespendeerd in de Primark (hoe kan het toch anders?). Mijn doel was om met (enkel)laarzen terug te komen, en dat is gelukt! Ik koos voor deze mooie cut-out boots. Lees je mee?

Zijn ze niet leuk? Ik ben er heel erg blij mee! Ze kosten maar €18, wat een koopje hè? Ik hoop dat ze het lang volhouden, maar voor die prijs ben ik op m'n hoede, haha. Het zijn natuurlijk niet de handigste (met de gaten) en warmste laarzen voor in de winter, maar voor de herfst zijn ze prima. Zijn er onder jullie ook mensen die ook cut-out boots hebben? Ik ben namelijk wel benieuwd of jullie er ook wel eens sokken bij dragen, als het echt nodig is.. Ik denk dat als je zwarte sokken draagt, het niet heel erg op valt, of zie ik dat verkeerd? 

Wat ik zo leuk vind aan deze laarsjes, is dat je ze overal wel bij kunt combineren. Natuurlijk bij een lange broek, maar ze staan ook heel erg leuk bij shorts, rokjes of jurkjes! Ik ben zelf meestal geen voorstander van shorts combineren met laarzen, maar bij deze vind ik het juist erg leuk staan.

Ik heb trouwens nog twee andere items (ja ja, ik heb me ingehouden!) gekocht bij de Primark, wat dat is zullen jullie morgen wel zien. :)

Wat vind jij van mijn cut-out boots?