Outfit | Like the autumn days

Afgelopen donderdag was het erg mooi weer, perfect om foto's te maken! Dat is ook wat een vriendin en ik deden toen we vrij waren van school. Mijn outfit van die dag was wel fotografie waardig, dus daar maakten we ook gelijk foto's van :). Ik vind mijn bordeauxrode skater skirt zó leuk, het is zeker weten de mooiste skater skirt die ik heb. Ik ben van plan om 'm de komende tijd en vooral het volgende seizoen nog vaak te dragen. Genoeg gepraat, kijk je mee naar mijn outfit?

Foto's door Rianne
Crop top Brandy Melville
Spijkerjas Primark
Skater skirt H&M
Panty Primark
Schoenen Primark

Trouwens, Hunger Games fans onder jullie, kunnen jullie ook niet wachten op aanstaande maandag (15 september)? Dan komt EINDELIJK de trailer van Mockingjay Part I!! Ik ging echt uit mijn dak toen ik er gister achter kwam, ik kan echt niet wachten hihi. 

Wat vind jij van mijn outfit?