Sneak Peak - ELF bestelling

Een tijdje geleden schreef ik al over ELF, dat ik er wel graag iets wilde bestellen, maar ik nog niet zeker wist wát en ik daarom een wishlist maakte. Toen mijn zusje laatst iets wilde bestellen, kon ik daar ook moeilijk 'nee' tegen zeggen en daarom besloten we samen iets te bestellen en de verzendkosten dan door tweeën te delen (omdat het anders veel te duur is). In dit artikel zie je een preview van mijn bestelde producten. De komende weken komen de reviews! Oh en trouwens, let niet op de best slechte kwaliteit van de foto's. Toen ik thuiskwam van school en mijn bestelling binnen was, was het al aardig donker. Toch wel een nadeel aan de herfst/winter!

Hierboven zie je de spulletjes die ik gekocht heb. Je ziet 3 kwasten, 1 wenkbrauwgel, 2 nagellakjes, 1 blush en een lipbalm.

De nagellakjes. Links Innocence en rechts Mod Mauce. Per stuk €1,-

De kwasten. Links: Eye Creash Brush, midden: Blending Eye Brush en rechts: Fan Brush. Per stuk €1,-

De blush in Shy, een erg mooie neutrale, lichtroze kleur. €1,- 

Therapeutic Conditioning Balm in Strawberry Crème. €1,-

Last but not least... 'wenkbrauwgel'! Ik zeg wel wenkbrauwgel maar dat is het niet echt. Op de site staat het geschreven als 'verwenpakket voor de wenkbrauwen', dus vandaar. €4,-

Dit waren de producten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik over de producten aardig tevreden ben, en al helemaal voor de prijs vind ik de producten erg fijn. In totaal heb ik €11,- uitgegeven voor de producten. De verzendkosten zijn €6,95 (het komt uit België) maar omdat ik samen met m'n zusje heb besteld, heb ik voor de verzendkosten maar de helft betaald, dus €3,48. Zoals ik al zei, de reviews komen er aan!  

Naar welk product ben jij het meest benieuwd en wil jij zeker een review van zien? En heb jij al eens besteld bij ELF, zoja, wat en wat vond/vind je er van?

Liefs, Myrthe.