Selena Gomez: Style & Get The Look

Naast mijn stijliconen (en die van jullie) zijn er natuurlijk ook nog een boel andere celebrities die altijd wel wat leuks aan hebben en wel weten hoe ze zich moeten kleden. De meeste hebben natuurlijk een eigen stylist, maar toch... Bij mij is Selena Gomez daar éen van. De foto's die verschijnen op het net van haar outfits vind ik iedere keer weer geslaagd, dus daarom bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om er een artikel over te schrijven. Lees maar mee!

Hoe vet is deze outfit?! Het is gewoon een outfit die Selena draagt terwijl ze draaidagen heeft en urenlang op de set doorbrengt, maar toch ziet ze er fashionable zoals altijd uit. Die rode tas maakt de outfit helemaal af.

 Alweer een simpele outfit, maar toch comfortabel en dat is zo te zien wel belangrijk voor Selena. De gele hakken in combinatie met de rode teennagels zijn leuk gedaan!

 Alweer een simpele witte outfit, maar Selena heeft haar outfit een stuk vrolijker gemaakt door de armbanden die om haar arm hangen en de roze lippen. Ook bij deze outfit draagt ze twee tassen (zie foto 1), grappig!

How cute is deze outfit van Selena? Dat schattige vestje en het leuke mutsje heeft ze echt leuk gecombineerd. En: wat staan mutsen haar ongelofelijk goed!

Selena Gomez heeft altijd wel iets leuks aan: de ene keer is het wat fleurigs, maar ook de rock stijl valt goed bij haar. Heb je ooit al eens een mode flater bij Selena gezien? Nope. Met deze look-a-likes (hierboven in de foto) van Selena Gomez kun je je net zo als Selena kleden. Have fun!

Wat vind jij van de stijl van Selena Gomez?