Problemen met Bloglovin

Hi iedereen!

Sommigen konden het al zien op Twitter en misschien zijn het anderen ook al opgevallen: Bloglovin heeft een technische storing! Dit is niet voor iedereen belangrijk, want bij de meeste blogs doet Bloglovin het prima, maar bij een paar blogs, inclusief de mijne, gaat het even mis. Toen ik gister thuis kwam (pas laat) en een kijkje nam op mijn blog zag ik dat er bij het Bloglovin vakje '0 followers' stond!

Dit klopt natuurlijk niet, er horen nu 175 volgers te staan.. Ik heb het naar Bloglovin getweet en zei zeggen dat er een technische storing is en dat ze eraan werken. Jessy van Little Fashiolista heeft dit ook laatst gehad en bij haar was het pas na 3 weken verholpen, dus ik zit nu wel helemaal in de stress, omdat ik zaterdag voor 2 weken op vakantie ga!

Ook kwamen er gister op Bloglovin opeens 23 ongelezen berichten van IHBF, maar deze zijn de afgelopen 23 dagen gewoon online gekomen, dus deze moet je gewoon even markeren als gelezen, tenzij je ze natuurlijk nog niet hebt gelezen ;) Heel vervelend, maar ik kan er ook niets aan doen! Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost en anders moet ik een oplossing gaan verzinnen... Maar welke?!

In ieder geval, we zien vanzelf wel weer wanneer al mijn volgers er weer staan, maar als dit nog niet voor zaterdag is gebeurd weet ik niet goed wat ik moet doen.. Ik wil wel dat als ik op vakantie ben er voor iedere dag een artikel online staat, maar als dat artikel niet op Bloglovin komt te staan en ik daardoor (waarschijnlijk) minder reactie's krijg, vind ik dat ook jammer, omdat ik wel mijn best doe voor die artikels...

Zo, dat was het 'update' artikeltje over Bloglovin alweer! Hebben jullie misschien tips over hoe ik dit moet doen, omdat ik zaterdag al op vakantie ga? Laat maar achter in de comments! 




Note: ik zag net dat dit artikel wel verschenen is op Bloglovin, niet gelijk maar een paar uurtjes later. Maakt niet uit, ik ben er alsnog heel blij mee! Dan kunnen jullie in ieder geval nog wel mijn artikels volgen, yes! Lucky me!