Sneak Peek of My Life #5


Bron: Weheartit

Vandaag Sneak Peek of My Life nummertje vijf alweer, in deze twee weken 'instagramde' ik er met mijn iPod Touch weer op los en deze foto's ga ik in dit artikel aan jullie zien! Zo krijgen jullie weer een beeld wat ik de afgelopen twee week heb gedaan. Veel plezier met kijken! 


 Deze foto postte ik terwijl ik bezig was met het bleken van mijn shorts. Het eindresultaat heb je hier al kunnen zien...

... maar ook hier nog een snelle foto van het eindresultaat! In het begin was de onderkant nog heel grijzig maar tijdens het opdrogen verkleurde dat al snel meer naar wit.

 Ik kreeg mijn tangle teezer binnen! Hier hebben jullie er al een review over kunnen lezen.

 Tosti time! Jammie, en heerlijk in de vakantie <3

 Cupcakes! Mijn broertje was jarig (hij werdt 7) en daarom hadden we cupcakes besteld waar hij op kon trakteren in zijn klas (groep 3). Ze zagen er zo mooi uit!

 Ik kocht de vernieuwde versie van de BB Cream van Garnier en vroeg op Instagram wat jullie hier van vonden, hier kreeg ik verschillende reactie's op.. Er komt een review aan!

In de vakantie ging ik samen met een paar vriendinnen naar Drouwenezand, een klein pretpark hier in de buurt. Het was heeel gezellig en leuk!

Wat heel leuk aan dit pretpark is, is dat je het eten en drinken niet hoeft te kopen, het is gewoon gratis! Hoe leuk!

 Snelle foto met broertje voordat we naar Borkum gingen... We staan er allebei een beetje awkward op, haha!

 Op de boot naar Borkum, het water glinsterde door de zon helemaal, zo mooi!

 Het strand in Borkum, loveeee <3

Een zeemeeuw kwam vlak bij ons zitten, dus daar maakte ik natuurlijk even een foto van ;-)

 De zomer liet zich eindelijk eens zien met het lekkere weer van vorige week (ookal is ie nu alweer verschenen), het werd tijd voor een gevecht met water ballonnen! Haha, lekker kinderachtig, maar ja :-)

 Op de dag dat mijn broertje echt 7 werd, hadden we weer cupcakes besteld voor de familie.. Dit keer in ´Cars´ stijl, omdat mijn broertje daar een grote fan van is. Hoe cute!?

Mooie oranje lucht buiten! Wauw!

Lekker weer betekend ook IJJJS! Yay! ...

 ... en blote benen.. Eindelijk weer!

 Met dat warme weer heb ik heerlijk gezond en af en toe ook wat gelezen.. Hier ging ik een winterboek lezen, hoe typisch?! 

 Ons kleine zwembad! Met vies water, haha ^^

 Sunglasses

 Kleine sneak peek van die outfit die dag, met nieuwe kleren! :)


Die dag ging ik ook nog naar de New Yorker in Leer (Duitsland) waar ik deze twee dingen kocht. Ik ben er zo blij mee! :D

Outfit met aztec/tribal short, waaah  <3

 En met de top met kruis erop! Ook zo onwijs blij mee!

 Detail outfit, hier was het weer wat kouder dus moest de panty weer aan. Ach, gaat ook prima! Ik heb de laatste tijd wel veel outfits geplaatst, whoeps...

En dan de laatste foto, een vliegtuig! :O Haha, geintje, dit is een speelgoed vliegtuig van mijn broertje waar ik een foto van maakte.. Lijkt net echt, toch? Alleen een oranje vliegtuig zie je niet zo vaak ;-) 

En dat waren de foto´s alweer! Heb jij de afgelopen twee week nog wat leuks meegemaakt?