Currently on the wishlist

Ik vind het altijd handig om lijstjes te maken met dingen die ik graag zou willen hebben. Zo heb ik een overzicht van leuke dingen en dat vind ik toch altijd wel erg fijn. Laatst was weer zo'n moment en daar maakte ik natuurlijk gelijk een collage bij, zodat ik 'm ook aan jullie kan laten zien...


  • Ziengs veterbootie, €69,95 - Ah, deze vind ik zo leuk! Ze staan al een tijdje op mijn wishlist, maar ik heb dit najaar al een paar boots gekocht en dat weerhoudt me om deze boots te kopen. In het 'combat boots' artikel van laatst zei ik al dat ik zulke laarzen heel erg leuk vind, en dit paar vind ik echt te gek. Ze zijn op zich niet super duur, dus ik ga er nog even goed over nadenken. 
  • H&M top, €9,95 - Deze top is echt perfect! Kant vind ik sowieso erg leuk, net zoals een tekst op een top en daarnaast is deze top van H&M ook nog eens heel budget. 
  • Studskopen.nl studs €7,99 - Jullie zullen me vast wel voor gek verklaren dat er studs van €7,99 op mijn wishlist staan. Ik weet dat het op Ebay veél goedkoper is, maar dat durf ik gewoon niet, haha. In ieder geval, studs wil ik al heel erg lang, maar ik heb het nooit besteld. Dat moet er maar een keer van komen, want het lijkt me super om een paar items uit mijn kast te 'studden'! 
  • Bol.com de Hongerspelen, €12,50 - Omdat ik deel een al had gelezen, heb ik deel twee voor Sinterklaas gevraagd (en gekregen) en toen ik die uit had, heb ik deel drie gekocht. Nu heb ik dus deel twee én deel drie van de Hongerspelen, dus alleen deel een mist nog. En daarom staat ie' op mijn wishlist! 
  • H&M Boots €20 - Deze laarzen staan ook al een tijdje op mijn wishlist, een look-a-like Dr. Martens in het bordeauxrood, hoe tof! Ze zijn nu ook nog eens in de sale bij H&M, dus dat is al helemaal mooi...
  • Ipodhoes.nl roze iPodhoesje, €16,95 - Inmiddels heb ik mijn eerste en enige iPod hoesje al best wel lang, en ook is ie' wat viezig aan het worden (wat je er dus niet meer vanaf kunt wassen). Daarom ben ik wel toe aan een nieuw hoesje voor mijn iPod! Ik vind deze licht/oud roze wel erg schattig. Ik hoop alleen wel dat ie' goed bij mijn zwarte (!) iPod staat, want op de foto zit het iPod hoesje om een witte iPod...
Heb jij nog iets leuks op je wishlist staan?