HEMA 54 Holographic Pink

Toen ik zag dat Hema holografische lakjes had en al een paar reviews had gelezen op blogs, wist ik zeker dat ik hier wat van wilde hebben. Ik vind holografische lakjes prachtig, en al helemaal in de lente/zomer als de zon lekker schijnt. Altijd als ik een lakje op heb die holografisch is, kijk ik er wel honderdduizend (okee, misschien wat overdreven...) keer op een dag naar, ik vind het zo mooi! Alleen vind ik ze altijd maar moeilijk te vinden. Ik heb Dirty Berry van Catrice (is al uit de schappen, helaas), maar verder niets. Daarom was ik zo benieuwd naar die van Hema. Zou het het perfecte holografische lakje zijn voor €3,75? Lees snel verder als je het antwoord op die vraag wilt weten!

Er zijn in totaal zes nieuwe holografische lakjes bij de Hema. Ik vind ze allemaal erg mooi, maar mijn oog viel  op dit roze kleurtje, genaamd 54 Holographic Pink. Er zit 11 ml in het lakje. De verpakking is 'gewoon Hema', lekker simpel, zonder te veel poespas. Maar, dít lakje is wél heel fotogeniek! Aan de buitenkant kun je al zien hoe prachtig deze lak is, een mooie (donker)roze lak boordevol glitters. Check de close-up hieronder maar:

Wauw, hier krijg je toch spontaan een glimlach van? Gelukkig liet de zon zich goed zien tijdens het maken van deze foto's, want zonder zon is dit lakje niet eens zo heel bijzonder, maar wanneer de zon schijnt ziet het er echt prachtig uit!

Toen ik de foto's maakte, zat de nagellak één dag op mijn nagels. Zoals je ziet op de foto's chipt hij al wel een beetje (mét topcoat) op mijn wijs- en middelvinger, maar na twee - drie dagen is dit nog steeds zo (en het is niet verder gechipt) dus dit vind ik niet zo erg. Waarschijnlijk is dit gebeurd omdat ik deze vingers het vaak gebruik (waarom mijn duim niet is gechipt weet ik dan ook niet, maar goed). De lak dekt in twee - drie laagjes, dit vind ik prima.

Conclusie
Ik vind dit holografische lakje van Hema heel erg mooi! Tegen echt holografische toppers kan die misschien niet op (niet dat ik die in mijn bezit heb, maar als ik foto's bekijk kan ik wel wat vergelijken), maar in vergelijking met mijn andere holografische lak van Catrice (Dirty Berry) vind ik 'm prima. En al helemaal voor het geld, €3,75 voor zo'n prachtig lakje is niks. De lak blijft zo'n vier - vijf dagen goed zitten (daarna moet je 'm er echt afhalen). Ik weet zeker dat je veel plezier van deze lak gaat hebben, dus ik raad je aan om nu gelijk naar de Hema te rennen als je er nog geen een hebt!

Wat vinden jullie van dit holografische lakje van de Hema? En heb jij al een holografisch lakje (van welk merk dan ook) in je bezit?