Sneak Peek of My Life #14

Het is weer tijd voor een nieuwe 'sneak peek of my life'! Nummer 14 alweer. Afgelopen twee weken heb ik heerlijk genoten van de zon, maar er zaten ook een boel mindere dagen tussen. Het begon met Koniginnedag en het aftreden van koningin (nu prinses) Beatrix en verder heb ik vooral veel aan school gezeten. Ik moet wel zeggen dat de paar dagen dat we vrij waren (Hemelvaart, Pinksteren enzovoort) me heel goed deden, heerlijk om dan niet naar school te hoeven! Ook hebben we nog gevaren, wat ook erg leuk was. Kijk maar snel mee om de foto's te zien!

Zoals ik al zei begon het met Konginnedag. Links: Mijn Koninginnedag nagels van dit jaar. Neon oranje (ook al lijkt het op de foto meer rood) en op mijn ringvinger zilveren glitterlak. Niet heel bijzonder, maar ik vond het wel leuk. Rechts: en dit was mijn Konginnedag outfit van dit jaar. Niet heel bijzonder, maar ik had wel een oranje blouse aan (van de H&M). 

Links: nieuwe armbanden én nieuwe schoenen! rechts: en twee kettingen + testers binnen gekregen van Brechtje, ik had ze gewonnen! Heel blij mee :).

Links: eerste ijsje van het jaar, jummie! rechts: outfit met mijn toen nog nieuwe schoenen en shorts

Links: cupcakes gemaakt in de meivakantie rechts: outfit van die dag, toen het nog lekker weer was. Deze outfit staat inmiddels ook al in een filmpje online. 

Hmm, wat WAS het toen lekker weer! Hoewel ik nooit bruin word, heb ik toch even gezond en heerlijk genoten van de zon (en natuurlijk wat foto's gemaakt, deze foto's zagen jullie al in het 'spring' artikel).

Links: outfit of the day artikel rechts: 54 Holographic Pink van de Hema, ik vind 'm zo mooi!

Links: simpele outfit of the day, deze zagen jullie ook al in de 14 random outfits. rechts: hairrrr.

Links: moederdag! Lijkt al weer heel lang geleden.. rechts: ik maakte een kwarktaart voor mijn oma, lekkurrr. En wat een prachtig gezichtje, haha.

Links: weer een outfit of the day rechts: minty nagels! Deze nagellak is van NYC (Blue Sky) en 'hij' is zo pretty!

Links: mooie bloemen! rechts: H&M summer likes

Ja, we gingen eindelijk weer een keer varen! Het was niet zo'n super weertje, maar het was wel te doen. Toch kan ik echt niet wachten tot het weer eindelijk wat beter wordt, het is bijna juni!

Heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?