FAVORIETEN: Mei '13

Het is vandaag 1 juni dus dat betekent weer een nieuwe 'favorieten van de maand' artikel! In de maand mei waren er dagen bij dat het heel lekker weer was, maar er zaten ook zeker mindere dagen bij. De lente heeft zich dus nog steeds niet echt laten zien. Ik heb er nog steeds hoop in, hopelijk komt de zon snel en gaat ie ook niet meer weg! Net zoals vorige maand heb ik ook deze maand niet veel aan make-up (maar ook niet aan fashion) geshopt, maar om wat geld te sparen is natuurlijk ook niet erg. Ben je benieuwd wat mijn beauty, fashion en random favorieten van afgelopen maand Mei waren? Kijk dan snel mee!

Beauty
Qua beauty heb ik ten eerste twee producten voor de zon. Helemaal links zie je een after sun lotion van No-Ad. Deze heb ik al best lang (vorig jaar ook gebruikt) en ik vind 'm zo fijn! In mei kon ik 'm eindelijk weer eens gebruiken (twee à drie keer) en toen besefte ik me weer waarom ik deze zo fijn vind. Ik vind de kokos geur wat minder (daar hou ik niet zo van), maar het is opzich wel te doen. Onderaan zie je mijn lipbalm van Balmi in de geur aardbei. Deze vind ik heel erg fijn en wat nog leuker is: er zit SPF 15 in! Super handig, zo verbranden je lippen niet (want ja, dat kan ook!).

Naast de lipbalm zie je een bronzer van Essence, die heb ik in 01 Ibiza Sun. Deze maand heb ik eigenlijk alleen de bovenste kleur (de highlighter) gebruikt. Staat heel mooi boven je junkbeenderen of op andere plekken op je gezicht, vooral als de zon schijnt lijkt dat erg mooi (als je niet teveel gebruikt natuurlijk). Boven zie je nog een handgel van Primark en twee nagellakjes, het perfecte mint kleurtje van NYC (Blue Sky) en een holografisch lakje van Hema (54 Holographic Pink).

Fashion
Jullie konden het al zien in het '14 random outfits' artikel, ik heb deze ''All Stars'' van de New Look de laatste tijd echt veel te veel gedragen, ik kan niet meer zonder ze! Ze lopen heel lekker en passen overal bij. En daarnaast waren ze ook super budget: maar €12! Het enige nadeel is dat ze wit zijn, en dat ze daarom snel vies worden. Maar daar heb ik expres voor gekozen (omdat ik wit een mooie en neutrale keur vind), dus dat wist ik ook al toen ik ze bestelde.

Random
En ten slotte de random favorieten van afgelopen maand. Ten eerste twee boeken: 'Starstruck' van Lauren Conrad en 'Beauty' van Cynthia. Ik dacht dat 'Beauty' nog niet in een favorieten artikel was geweest (terwijl dat natuurlijk wel moet, omdat ik het zo'n leuk boek vond), maar toen ik net keek zag ik dat ie al in de favorieten van april zat, oeps. Maar ja, omdat het zo'n leuk boek is, mag ie er ook wel voor de tweede keer in! Toen ik laatst zag dat er weer twee nieuwe delen van de L.A. Candy serie waren bij de bieb, nam ik ze natuurlijk gelijk mee. Ik heb nu net Starstruck uit en ik vond het een heel leuk boek. Voor de gene die niet weten waar het over gaat, het gaat over het leven van vier meisjes die aangesproken worden om in een reality serie te spelen, en hoe ze dan bekend worden. De ene gaat er heel nuchter mee om en de andere houd juist erg van de aandacht en het aandacht trekken. Dit boek moet je heel leuk vinden of juist niet, maar ik hou er wel van!

Ik heb de laatste tijd veel uit deze mok van Primark (€3) gedronken, hij is perfect voor tijdens het huiswerk maken of bloggen. Ik doe er dan vaak thee in, en dat blijft hier zó lang warm in! Het duurt wel 10 - 15 minuten voordat ik er überhaupt uit kan drinken, haha.


Demi Lovato - full album
En dan: muziek! Ik ben helemaal fan van het nieuwe album van Demi Lovato (het album heet Demi). Ik vond haar liedjes altijd wel erg mooi, maar sinds dit album uit is kun je pas echt horen wat voor goede zangeres ze is. Je hoort echt dat er gevoel in haar liedjes zitten, zó mooi! Luister zelf maar (klik op 'demi lovato - full album' hier bovenaan).

En dit waren al mijn favorieten van de maand mei! Wat zijn jouw favorieten van mei?