NEW IN: H&M LAARZEN

Ik heb ze al een tijdje in huis, maar ik kon het toch niet laten om ze aan jullie te zien, mijn nieuwe laarsjes van de H&M! Eigenlijk was ik van plan om dit najaar geen nieuwe winterschoenen te kopen, maar toen ik deze zag was ik verliefd. Ik zag ze al een paar keer op de H&M webshop staan, maar ze waren dan steeds uitverkocht. Toen ik bij Janine zag dat H&M de laarsjes weer had heb ik ze gelijk besteld.

Ik ben er zó blij mee! Ik heb ze op een zaterdag (7 september) besteld en ze zouden die week erna (9 t/m 13 september) gelijk al binnenkomen. Ik kreeg ze die donderdag (12 september) binnen, dus dat is helemaal gegaan zoals ik wilde. De laarzen kosten €29,95 en met verzendkosten €34,90. Uiteindelijk heb ik er maar €24,95 voor betaald omdat ik een kortingscode vond voor €5 korting en een dat de verzendkosten er af gingen. In de binnenkant zit ook terryvoering, wat deze laarzen echt lekker warm maken. Ik denk dat deze súper lang mee gaan, maar ik denk dat ik er sowieso deze winter héél veel plezier van ga hebben! Klik hier om deze laarzen te zien in de webshop. 

Wat vind jij van mijn nieuwe laarzen?