CATCHING FIRE TAG

Hebben jullie Catching Fire, het tweede deel van The Hunger Games, al gezien? De film is sinds vorige week woensdag in de bioscoop en ik ben er vrijdag naartoe geweest. Ik had sowieso wel verwacht dat het een goed vervolg zou zijn op de tweede film, maar wauw! Zo mooi had ik nooit verwacht. Ik had het boek al zo'n vijf keer gelezen, dus ik vroeg me af hoe alles in de film verwerkt zou worden. De middag voordat ik naar Catching Fire ging heb ik de 'Catching Fire tag' opgenomen. Ik vond een paar video's over de tag en ik heb de leukste vragen bij elkaar gedaan. Kijk je mee?



Wat een prachtige still weer, haha! Vergeet de video niet in HD te bekijken

Ik tag niemand in het speciaal, maar als je 'm wil overnemen mag dat natuurlijk! Hieronder heb je de vragen:

1. Wat is je favoriete boek van The Hunger Games trilogie?
2. Wat is je favoriete scene uit de eerste film?
3. Wie is je favoriete karakter uit de films?
4. Naar welke scene kijk je het meest uit in Catching Fire?
5. Wat vond je wel/niet leuk aan de eerste film?
6. Hoe snel heb je Catching Fire gelezen?
7. Uit welk district zou jij willen zijn?
8. Voor welke klokuur van de klokuren in de arena van Catching Fire zou jij het meest bang zijn?
9. Wat vond je de verdrietigste dood?

Heb jij Catching Fire al gezien in de bioscoop?