5x WK outfits

Morgen om 18:00 is het dan zover: het Nederlandse elftal moet spelen tegen Mexico in de achtste finales! Spannend. Als het elftal moet spelen is het natuurlijk extra leuk om iets aan te trekken met de kleur oranje. Aangezien oranje voor velen (ook voor mij) een aardig moeilijke kleur is om te combineren, heb ik vijf outfit setjes samengesteld. Hopelijk kunnen jullie er wat inspiratie uit halen voor morgen (en hopelijk ook voor de keren daarna, als we winnen!).

1) H&M 2) H&M 3) L'Óreal 4) Ray Ban 5) H&M

De eerste outfit is meisjesachtig door het oranje jurkje, maar ook juist heel stoer door de zwarte biker jacket en de enkellaarzen. Het leuke aan deze outfit is dat ie' een hele vrolijke kleur heeft (het jurkje), maar ook wat duisterder is door het zwart. Daarom heb ik de outfit weer iets opgevrolijkt met kleine details (de lipstick en de zonnebril!). 

1) Miss Selfridge 2) Sole Society 3) Bershka 4) Sole Society 5) Zalando 6) Sacha

Het ligt een beetje aan het weer, maar anders zou ik deze outfit zo aandoen! Als je niet zo'n fan bent van oranje hoef je natuurlijk geen statement oranje kledingstuk aan te trekken, je kunt ook oranje details in je outfit verwerken. Dat is wat ik heb gedaan met de sieraden. Wel zie je in deze outfit een opvallende oranje jas/blazer, maar die kun je natuurlijk vervangen door een andere kleur jas/blazer als je niet van oranje houdt. Ik vind de jas persoonlijk erg tof, al helemaal in combinatie met de rest van de outfit! Ik vind het mooi dat de jas en peplum top netjes zijn, en de destroyed jeans en de enkellaarzen zo stoer.

1) C&A 2) Ray Ban 3) Maybelline 4) Love, Piece and Happiness 5) H&M 6) Forever 21

De derde outfit is weer wat meisjesachtiger. Een playsuit is een heel handig (maar ook mooi!) kledingstuk voor in de zomer. Het staat leuk en het zit ook nog eens lekker. Deze oranje playsuit is leuk om te combineren met een lichte kleur spijkerjas en simpele schoenen, in dit geval heb ik gekozen voor witte sandaaltjes. Nog wat oranje accessoires erbij en klaar is je outfit! 

1) H&M 2) H&M 3) Aldo 4) Net-a-Porter 5) H&M

Ook de vierde outfit is lekker meisjesachtig. Ik HOU van skater skirts, dus je begrijpt wel dat er in dit artikel geen outfit kon ontbreken zonder (oranje) skater skirt. Ik heb de rok simpel gecombineerd met een witte blouse en (weer) een spijkerjas. Zo blijkt maar weer dat spijkerjasjes overal bij kunnen, zo ook bij oranje. Deze outfit zou je ook prima kunnen dragen in de rest van het jaar, niet alleen met het WK. 

1) Farfetch 2) H&M 3) Etsy 4) Fashion Union 5) H&M

In de laatste outfit heb ik gekozen voor een loszittende broek. Deze zie je de laatste tijd steeds vaker. Omdat de broek alleen al een echte eyecatcher is, heb ik de rest van de outfit vrij simpel gehouden. Je kunt in plaats van de biker jacket natuurlijk ook een spijkerjas dragen, dat zou er ook wel mooi bij staan. 

Weet jij al wat je morgen aan gaat doen?