Favoriete nagellakjes voor de zomer

Dit weer is perfect om alle donkere winter nagellakjes weer op te bergen en de felle en vrolijke nagellakjes weer tevoorschijn te laten halen. Ik, als nagellakfreak, heb de laatste tijd veel nagellakjes voor de lente/zomer gedragen, en mijn favorieten ga ik met jullie delen!

Het zijn er maar liefst negen! Onder de favorieten zitten vooral veel lakjes met glans, maar ook met glitter en andere textuurlakjes.

1) Barry M 327 Ridley Road 
2) Catrice 06 Call Me Princess
3) NYC 320 Blue Sky
4) Barry M 328 Kingsland Road

Mint groen/blauw is, samen met andere pastel kleuren, mijn favo kleur voor de zomer. Alleen al als ik de kleur zie word ik er zo vrolijk van! De lakjes van Barry M hebben ook een zanderig textuureffect, wat de kleur extra mooi maakt. Het lakje van Catrice is het enige lakje in dit artikel met glitters, maar dat neemt niet weg dat ik niet van glitters in de zomer hou. Juist wel, maar ik heb niet veel zomerkleurtjes met glitters! Deze lak met roze en glitters én een liquid sand effect vind ik echt prachtig.

5) NYC 257 Lavender Cupcake
6) Catrice 875 It's All I Can Blue

Lila is een kleur die ik eerder helemaal niet mooi vond, maar nu wel! Dit lakje heb ik al sinds vorig jaar lente, maar ik heb 'm weer helemaal herontdekt. Net zoals het blauwe lakje van Catrice. Die lijkt op de foto's niet heel bijzonder, maar op mijn nagels is de kleur veel feller! Hij heeft wel iets weg van neon.

7) (Oh My) Gosh 011 Electric Pink
8) Casuelle roze
9) Casuelle koraal/oranje

Deze laatste drie lakjes zijn mijn favoriete roze tinten. Het lakje van Gosh is het lichtst en de andere twee lakjes zijn beide neon lakjes. Mijn neon lakjes vallen echt heel erg op en zijn daarom echt twee perfecte kleuren voor de zomer! De neon nagellakjes hebben trouwens geen naam of cijfer, dat is wel jammer. Ik kocht ze bij de Intertoys.

 Wat zijn jouw favoriete nagellakjes voor de zomer?