Outfit | Maxi skirt in Cannes

Dit is alweer de tweede outfit van de vakantie, de outfit die ik droeg in Cannes! Van alle plekken waar we heen gingen wilde ik hier toch wel het graagst heen. Vooral met het film festival wat elk jaar in mei in Cannes is, is Cannes als plaats erg populair geworden. Afgelopen mei was ook onder andere de Mockingjay cast er en aangezien ik heel erg fan ben van The Hunger Games moest ik natuurlijk een kijkje nemen op de plek waar de cast drie maanden geleden nog stond. Verder hebben we langs (natuurlijk) de boulevard gelopen. Ook aten we een heerlijke crèpe met aardbeienjam op een terras.

Foto's zijn gemaakt door Merel
Denim gilet Bershka
Maxi skirt Primark
Tas Primark
Zonnebril C&A
Schoenen New Look

De denim gilet kocht ik zo'n twee jaar geleden, en nog steeds ben ik er heel blij! De gilet heeft een ombre effect. Ik droeg mijn koraalroze maxi skirt eroverheen. Ik vind het zelf een erg leuke combinatie en de outfit was ook perfect voor die dag! Ook vind ik de foto's erg mooi, dat is toch een heel stuk anders dan alle outfit foto's in Nederland. 

Wat vind jij van mijn outfit die ik droeg in Cannes?