H&M aankoopjes

De laatste tijd heb ik niet zo heel veel gewinkeld, maar toen ik afgelopen week bij de H&M was, kon ik me niet inhouden. Ik ging met drie heel leuke items naar huis! Kijk maar snel mee wat er allemaal nieuw is in mijn kast. :)

Als eerst zag ik deze mooie witte top. De top is een beetje doorschijnend en heeft ook een borstzakje. Hier doe ik nooit wat in, maar het ziet er toch wel erg leuk uit. Deze kost €7,99.

 Ik keek wat rond bij de sjaals en toen vond ik deze! Ik vind de print en de kleuren ervan erg mooi. Ik vond de sjaal ook erg leuk staan gecombineerd met de witte top, maar hij staat ook erg mooi bij zwarte/grijze tops bijvoorbeeld. Deze sjaal kost €9,99.

Last but not least zag ik nog deze prachtige oorbellen! De laatste tijd draag ik mijn haar steeds vaker in een staart en dan vind ik het heel mooi om daar lange oorbellen bij te dragen. Deze oorbellen kosten maar €4,99.

Wat vind jij van mijn nieuwe aanwinsten?