Outfit | Hello Autumn

Oké, officieel is het nog geen herfst, maar ik begin er toch al wel een beetje aan te wennen. De temperaturen blijven waarschijnlijk nog wel schommelen van laag naar hoog en van hoog naar laag, maar ik ben al wel klaar voor truien, laarzen, sjaals,  de blaadjes die van groen naar oranje gaan en warme chocolademelk (maar ook herfst thee!). En niet te vergeten, om mijn kamer weer te versieren! Stiekem heb ik dat al een beetje gedaan, maar ik ben van plan om nog meer bezig te gaan met herfst collages.

Blouse Primark
Skater skirt New Look
Ketting Primark
Panty Primark
Laarzen Schoenenreus 

Ik draag mijn geruite blouse het hele jaar door, maar op de een of andere manier heb ik er toch een specialer idee bij in de herfst. Je kunt 'm ook op zo veel manieren combineren. Heel casual, maar ook wat netter in deze outfit. Ik vind de outfit erg geslaagd, ik verwacht dat ik het de komende tijd wel vaker ga dragen!

Wat vind jij van mijn geruite blouse en heb je er misschien zelf ook wel een?