Random outfits #11

Een nieuwe maand staat gelijk aan een nieuw artikel met nieuwe 'random' outfits! Outfits die ik de afgelopen tijd heb aangehad en waarvan ik die dag een foto heb gemaakt met mijn iPod. Dit is niet alleen handig voor mezelf - zodat ik outfits kan terug kijken als ik geen inspiratie heb 's morgens voor een outfit, maar ook voor jullie, zodat jullie ook (hopelijk) inspiratie op kunnen doen!

Outfit 1: In de (bijna) drie weken dat ik weg was op vakantie, heb ik maar één keer een foto van mijn outfit gemaakt. Dat komt omdat we kampeerden, en daarom niet zo'n mooie, grote spiegel hadden. Deze foto maakte ik in Trier, in de paskamer in de H&M. Ik droeg hier een skater skirt én top van de H&M, schoenen van de New Look en mijn spijkerjas komt van de Primark.

Outfit 2: Eenmaal weer thuis moest ik heel erg wennen aan het weer, want in Nederland was het toch wel een stuk kouder als in Frankrijk! Ook zat er heel veel kleding in de was, dus ik had niet veel om uit te kiezen. Lange broeken had ik wel genoeg, want die heb ik nauwelijks aangehad op vakantie. Daarom besloot ik mijn zwarte broek van de H&M weer eens aan te doen. Ik combineerde de broek met een heel simpel wit shirt van MS en om mijn middel een spijkerblouse van de Primark.

Outfit 3: Oh, wat hou ik van mijn peplum top! Voor deze outfit combineerde ik 'm erg simpel, met mijn nieuwe grijze broek van de H&M en enkellaarzen van de Ziengs.

Outfit 4: Het was alweer een tijd geleden dat ik een blouse met lange mouwen (en een herfstige kleur!) aan had gehad, dus ik besloot mijn favoriete blouse weer eens aan te doen. Deze kocht ik bij mijn laatste bezoekje aan de Primark en ik vind 'm zó leuk. De blouse zit perfect en valt op heel veel manieren te combineren. De blouse is  niet doorschijnend, dat vind ik ook een groot pluspunt.

Outfit 5: Deze outfit hebben jullie ook al kunnen zien in een aparte outfit post. Ik ging die dag met een vriendin naar de stad. De weersvoorspelling voor die dag was helaas niet zo goed, daarom deed ik mijn parka van de New Look weer eens aan. Die had ik al een hele tijd niet aangehad! Verder droeg ik een top en broek van H&M, en laarzen van Schoenenreus.

Outfit 6: Wat hou ik toch van bordeauxrood. Deze crop top kocht ik in Trier bij de H&M en ik heb er al veel plezier van gehad. In deze outfit combineerde ik 'm erg simpel!


Outfit 7: Ik wist niet zo goed wat ik moest dragen op het feest van de 50e verjaardag van mijn moeder. Eerst droeg ik dit (broek en spijkerjas komen van de Primark, de top is van Only en de laarzen van Schoenenreus), maar dit vond ik later toch wat te simpel - meer een outfit voor school. Daarom koos ik voor...

Outfit 8: ...deze outfit! In plaats van mijn broek droeg ik een zwarte skater skirt van de New Look en een panty plus schoenen van de Primark. Dit vond ik er op de een of andere manier toch iets feestelijker uit zien dan een broek en stoere boots.

Outfit 9: Deze outfit is nog niet van zo heel lang geleden, dit was namelijk mijn back to school outfit! Die outfit bedenk ik altijd op de dag zelf, dan kijk ik naar het weer en meestal komt er dan wel een leuke combinatie in me op. Ik droeg mijn peplum top en bordeauxrode (hoewel het op de foto niet echt bordeaux lijkt) broek van de H&M. Voor nog wat meer warmte (het regende zowat de hele dag) droeg ik er nog een zwarte biker jacket van mijn zusje overheen, deze komt ook van de H&M.


Outfit 10: Later die week zat ik 's morgens alweer in een kledingcrisis met wat ik aan moest, haha. Ik heb kleding genoeg, maar ik vind het zo moeilijk om met dit weer te bepalen wat je aan moet! 's Morgens (vooral op de fiets, brrr) is het erg koud, en 's middags, als ik uit school kom, is het juist erg warm. Uiteindelijk kwam ik bij deze combinatie die ik wel erg leuk vind. Ik droeg mijn grijze trui (love it!!!) en mijn bordeauxrode skater skirt, beide komen ze van de H&M. In mijn trui deed ik een knoop, zodat het er net wat leuker uitzag.

Outfit 11: Die middag kwam mijn skort van de New Look binnen, dus die moest ik natuurlijk gelijk even passen! En yes, hij paste. Mijn hoofd zat gelijk vol met leuke ideeën hoe ik 'm kon combineren, dus ik veranderde gelijk van outfit. Hier combineerde ik de skort met een zwart shirt van de H&M en mijn spijkerjas van, surprise surprise, de Primark.


Outfit 12: Je kunt natuurlijk wel begrijpen dat ik de skort volgende dag gelijk naar school droeg, want ik vind 'm zó leuk. Ik was eerst wat bang dat de skort niet leuk zou staan bij een panty, maar ik vond het nog best leuk staan zo! Het liefst draag ik 'm met blote benen, maar daar was het helaas te koud voor. Dan maar zo! Ik combineerde de skort met mijn favoriete top van de laatste tijd, van de Only. Om de outfit af (én warmer!) te maken droeg ik er nog een spijkerblouse over van de Primark.

Outfit 13: Het was nog augustus toen ik aan had, en ik droeg een sjaal. Dit hoort niet te kloppen, toch? Eigenlijk vond ik het ook nog wel leuk, omdat ik nu mijn favoriete herfst sjaal weer kon dragen! Deze van de Primark met een hele leuke aztec print combineerde ik met mijn favo blouse, ook van de Primark. En verder zie je weer mijn favo broek van de H&M en laarzen van de Schoenenreus!


Outfit 14: Oeh, dit is alvast een sneak peek voor een outfit post! Ik vond de andere twee outfit combinaties met de skort nog wat veilig, omdat de bovenkant wat saai is. Zo wordt wel alle aandacht naar de skort getrokken, maar de bovenkant moet ook wat hebben, natuurlijk :). Voor nog meer kleur combineerde ik hier mijn skort met een mint blazer van de Primark. Deze vond ik er perfect bij passen! Ja, in deze outfit zal je me de komende tijd wel vaker zien.

Outfit 15: Ook deze outfit vind ik geslaagd. Erg simpel, maar wel perfect voor school. Ik droeg hele simpele items (het shirt, de broek en de laarzen), maar ik vrolijkte de outfit op met mijn spijkerjas en bordeauxrode (de kleur komt niet helemaal overeen op de foto) sjaal.

Outfit 16: En we zijn alweer aangekomen bij de laatste twee outfits! Toen ik laatst mijn kamer aan het opruimen was, kwam ik deze sjaal weer tegen. Deze heb ik al heel erg lang, volgens mij nog van de tijd dat ik op de basisschool zat. Zo leuk dat ik deze sjaal toen al leuk vond, en dat ie' nu weer helemaal in is! Verder droeg ik mijn favoriete grijze trui en zwarte broek van de H&M. 

Outfit 17: Kimono's (deze komt van de New Look) zijn zo leuk! Ze zijn ook zo makkelijk om te combineren. Hier droeg ik mijn zwarte crop top van de Primark en over de rest van de items hoef ik niets meer uit te leggen denk ik. Je ziet het misschien niet zo goed op de foto, maar hoe vinden jullie mijn haar hier? Als ik 's avonds douche doe ik wel vaker een vlecht in zodat ik de volgende dag hele mooie waves heb, maar dit keer had ik mijn haar helemaal ingevlochten en liet ik een deel zitten. Ik vind het wel mooi staan!


Zo, dat waren een hoop outfits. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb opgedaan! Mijn favoriete outfits zijn nummer 10, 14, 15 en 17. Tja, ik kon weer eens niet kiezen :). Welke outfit is jouw favoriet?