Random outfits #12

Er is een kleine maand voorbij en in die tijd heb ik weer een boel foto's gemaakt van mijn outfits. De outfits van afgelopen maand verschillen heel erg. Er zitten foto's van outfits bij toen het 25 graden was, maar ook outfits die ik droeg toen het 12 graden was. In ieder geval wel genoeg variatie! Kijk je mee?

Outfit 1: Voor deze outfit leende ik deze grijze (lange) vest van mijn zusje. De vest komt van de H&M en ik vind 'm zo leuk! Je kunt de vest ook bijna overal wel bij combineren. Hier combineerde ik 'm simpel, met een wit shirt, een donkergroene broek van de Primark en schoenen van de New Look.

Outfit 2: De dag erop droeg ik de vest nog eens, maar dan met een bloemen top en (nep)leren legging van de Primark. Ik vond de bloemen print en de vest erg leuk bij elkaar staan!

Outfit 3: Ik vind de kleur van mijn blauwe sjaal van de Action heel leuk, maar ik vind de sjaal nog steeds zo moeilijk om te combineren. Hier combineerde ik de sjaal heel simpel met een grijs T-shirt en een zwarte broek, maar mwah, als ik zo terugkijk naar de outfit vind ik 'm niet geweldig ofzo. Ook droeg ik mijn neppe Dr. Martens van de Schoenenreus.

Outfit 4: Deze foto's maakte Rianne van me toen we foto's aan het maken waren in het park. Hier is dus ook al een speciaal outfit artikel van, maar wat ik toen droeg was een bordeauxrode skaterskirt (H&M), crop top (Brandy Melville), een spijkerjas (Primark) en mijn panty en schoenen komen van de Primark.

Outfit 5: Het was héél warm, dus dat was het perfecte moment om mijn skort (New Look) aan te doen! De eerste keer met blote benen, want de vorige keren was dat veel te koud. Verder droeg ik mijn grijze top van de H&M, roze statement ketting én sandaaltjes van de Primark.

Outfit 6: Ik vind geblokte blouses nog steeds een heel leuke trend, vooral voor in het najaar. Die van mij komt van de Primark en heb ik ongeveer één jaar geleden gekocht. Ik combineerde de blouse met mijn zwarte skater skirt van de New Look en mijn neppe Dr. Martens.

Outfit 7: Mijn grijze trui zit echt heerlijk en staat ook nog eens leuk, dus je begrijpt wel dat ik deze het liefst draag op een lange schooldag. Erbij droeg ik mijn highwaisted zwarte short van de Forever 21 en om het af te maken mijn tartan sjaal. Ik weet geen idee waar ik deze heb gekocht, omdat ik 'm al zo lang heb. Sorry!

Outfit 8: Deze blokjesblouse (Primark) heeft geen mouwen, dus daarom droeg ik er mijn warme cardigan van de Primark overheen. Verder droeg ik mijn grijze broek van de H&M en mijn zwarte schoenen van de Primark.

Outfit 9: Ik draag mijn destroyed jeans veel te weinig! Simpelweg omdat die niet zo heel lekker zit, oeps.. Toch trok ik 'm weer eens aan, en combineerde broek met een simpele witte top (H&M). Toch maakte ik de bovenkant van de outfit nog wat specialer door de kleurrijke sjaal!

Outfit 10: Dit droeg ik toen ik 's avonds ging winkelen met mijn zusje. Ik droeg mijn favoriete broek van de H&M,die ik ook een beetje had opgerold. Daaronder droeg ik mijn All Stars look-a-likes van de New Look. Ook droeg ik mijn nieuwe oorbellen van de H&M!

Outfit 11: De volgende dag droeg ik gelijk mijn nieuwe sjaal- en oorbellen, die ik die vorige avond had gekocht bij de H&M. Ook droeg ik mijn neppe Dr. Martens.

Outfit 12: Deze outfis droeg ik toen het weer heel raar was. 's Ochtends was het nog heel koud, dus vandaar dat ik voor de lange broek koos. Toen ik die middag thuis kwam van school was het integendeel tot die ochtend, heel warm. Daarom rulde ik toen mijn lange broek voor mijn zwarte short in! De gestreepte top komt van Only en de sandaaltjes van Forever 21.

Outfit 13: Oh, wat ben ik gek op mijn nieuwe sjaal! Ik vind de print zo gaaf en de kleuren zijn ook erg mooi. Deze outfit droeg ik toen ik naar Almere ging, maar dan met andere schoenen. Deze laarsjes kocht ik namelijk in Almere (bij de Primark), deze deed ik daar gelijk aan. Mijn zwarte top komt trouwens van de H&M.

Mijn favoriete outfits zijn 4, 5  en 11. Welke vind jij het leukst?