HAPPY 2015

Ja hoor, 2015 is begonnen! Hoewel ik het nog steeds niet helemaal besef, moeten we nu toch echt tweeduizend vijftien zeggen. De afgelopen dagen waren onwijs leuk. Vorige week, toen ik Kerst ging vieren met bloggers nodigde Romy Linda en mij uit om samen met haar en Jessy Oud & Nieuw te vieren. Dat hoefde ze natuurlijk niet twee keer te vragen! Woensdagmiddag ging ik met de trein naar Groningen. Vanaf daar reisde ik samen met Jessy naar Romy. Later kwam Linda ook en in de avond hebben we gezellig bingo gespeeld, samen met de ouders van Romy. Dat was zo gezellig! Als je het mij vraagt zou je 2014 niet beter kunnen afsluiten. Dit was de eerste keer dat ik met Oud & Nieuw niet thuis was, dus het was leuk om het vuurwerk een keer op een andere plek te zien. En het was mooi! We hadden ook mooi uitzicht over het vuurwerk in Groningen. En de wensballonnen waren ook heel erg leuk om te zien, die waren echt een hype dit jaar. 

Ik - Jessy - Romy - Linda

De volgende dag, de eerste dag van 2015, begon gelijk goed. Nadat we heerlijk hadden ontbeten gingen we iets heel erg spannends doen: de Nieuwjaarsduik! Deze had ik nog nooit gedaan, dus je begrijpt wel dat ik best nerveus was. We deden de Nieuwjaarsduik op het Ronostrand, in Drenthe. Daar eenmaal aangekomen kleedden we ons om in een legertent zonder licht (oh zo handig, maar het is wonder boven wonder dat ik niets kwijt was/ben vergeten, yes). We hadden van Romy (die de Nieuwjaarsduik al - volgens mij zeg ik het nu goed - vier keer had gedaan) de tip gekregen om oude sokken aan te doen, dus dat was wel fijn. Maar al snel voelde ik mijn voeten niet meer - zo'n eng gevoel! Ongeveer om drie uur deden we een warming-up en toen we daar klaar mee waren, ging het heel snel. 

Romy heeft Oud- en Nieuwjaarsdag ook gevlogd, hier zie je de vlog! Ik vind het zo leuk om terug te kijken. 

Toen het lintje werd doorgeknipt en we mochten rennen, renden we zo hard mogelijk. Terwijl we nog aan het rennen waren zagen we een vrouw in badpak keihard op het het zand vallen. Hoewel dat er erg sneu uitzag, was het zo moeilijk om tijdens het rennen op het oh zo koude zand je lach in te houden. Toen we eenmaal in het water zaten voelde ik helemaal niets meer - alleen mijn hersenen konden nog nadenken. Dat was een gevoel wat ik nog nooit had gehad, zo raar! Toen ben ik nog wel snel kopje onder gegaan, want anders is het natuurlijk geen echte nieuwjaarsduik ;). Daarna zijn we zo snel mogelijk uit het water gerend en zo snel mogelijk warm aangekleed in de legertent. Toen we eenmaal weer buiten stonden met warme kleding en een rookworst in de hand, konden we wel lachen om wat er zojuist was gebeurd. Als ik terugkijk op wat we hebben gedaan, ben ik toch ook wel trots. We hebben het toch maar mooi geflikt! Dit is echt iets wat ik nu van mijn bucket list kan halen, yay! 

Ik wens jullie allemaal een heel mooi 2015 toe. Dat al jullie wensen en dromen dit jaar uitkomen en worden vervuld!