Outfit | Sunny January

Om te vieren dat de tentamenweek eindelijk afgelopen was - dat is de reden waarom ik de afgelopen twee weken niets heb gepost, sorry! - ging ik zaterdag samen met Rianne de stad in. Ik nam mijn camera ook mee waar Rianne aan het einde van de dag nog wat foto's maakte van mijn outfit. De zon scheen de hele dag al erg mooi, en vlak voordat ie' onderging al helemaal. En je begrijpt natuurlijk wel dat we daar gebruik van moesten maken :). Kijk maar mee!

Foto's door Rianne
Het zonnige op de foto's geeft zo'n mooi licht effect! Ik droeg een witte trui van mijn tweelingzusje, deze had ze in oktober bij de Forever 21 gekocht. Ik was er in het begin niet zo weg van, maar over zo'n blouse vind ik 'm wel erg leuk staan. Ik liet de spijkerblouse ook terugkomen als kraag en bij de mouwen. De rest van de outfit liet ik vrij simpel. Wel droeg ik (neppe) Dr. Martens, die de outfit nét wat stoerder maken. 


broek h&m
blouse primark
trui forever 21
sjaal primark
laarzen schoenenreus

Wat vind jij van mijn outfit en de foto's?