WELCOME !

Welkom op iheartbeautyfashion.blogspot.com! Ik had eerst een blog op weblog.nl, maar doordat weblog ging migreren naar wordpress heb ik deze aangemaakt op blogspot. Ze zijn namelijk zo lang bezig met de migratie (nu al bijna één maand) dat ik heb besloten om deze aan te maken op blogspot... Ik kan gewoon niet lang zonder mijn blog, dus vandaar hihi ^-^

Maar nu even iets over deze blog. Deze blog staat helemaal in het teken van beauty en fashion, wat je misschien ook al wel aan de naam van mijn blog had gezien :P. Verder schrijf ik ook over andere dingen zoals lifestyle en over celebs, eigenlijk gewoon over alle dingen die mij interesseren.



Ik hoop dat jullie mijn blog een beetje leuk vinden. Wil je me iets vragen of heb je iets opgemerkt aan mijn blog wat je echt (privé) aan mij wil vertellen? Mail me dan op het e-mailadres van deze site, dat is iheartbeautyfashion@hotmail.com. Daar kijk ik meerdere keren per dag op, dus dus ik je mail je altijd zo snel mogelijk terug.

Verder zou ik het ook heel leuk vinden als je me volgt via Google Friend Connect of Bloglovin. Via GFC ben ik door het overstappen ook al mijn volgers kwijtgeraakt (heel jammer!) maar dit is bij Bloglovin niet zo. Volgde je me dus al via Bloglovin, dan doe je dit nog steeds. Je kunt me volgen via GFC via het kopje in de zijkolom waar 'volgen' staat. Bloglovin staat hier nog niet bij, maar die probeer ik er ook zo snel mogelijk bij te zetten.



Ik heb nog geen idee hoe alles werkt, dus dat ben ik op dit moment nog allemaal aan het uitzoeken. Excuses dus dat mijn blog er nu heel chaotisch uitziet.

Liefs, Myrthe.

19 opmerkingen:

  1. Dit is een test, dus geen echte reactie haha :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha een nieuwe blog :) weblog duurt idd erg lang! Zie al meer blogs die zijn overgestapt naar blogspot beetje slecht van weblog he..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Gabriella

    Ja, echt vervelend inderdaad! Ik heb deze blog gestart om gewoon even te kijken hoe ik met blogspot overweg kan, maar misschien blijf ik er wel gewoon op en dan blog ik verder niet meer op weblog.nl. Ik kijk nog wel even (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een nieuwe blog bent gestart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het maakt niet zo uit dat hij er nog een beetje chaotisch uit ziet.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoii!
    Leuk om te lezen, wij zijn namelijk ook overgestapt van web-log naar blogspot :), vind jij blogspot ook zoveel fijner werken ??
    Wij wel!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ MakeupFashionAndLife,

    Oke, leuk om te horen dat jij ook bent overgestapt! Tot nu toe vind ik Blogspot heel fijn werken, maar zoals ik al zei moet ik nog echt wel even wennen aan alles. Ik ben op dit moment ook druk bezig met de lay-out, die heel raar doet. Er staat overal Trial, bah! Maar daar wordt dus nog aan gewerkt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wanneer komen er artikels online dan? :) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je hier gaat bloggen. Ben erg benieuwd naar je posten. Jammer dat weblog het niet doet of toch wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Gabriella,

    Ik ben nog druk bezig met m'n blog, ookal kun je dat niet zien aan de buitenkant (de lay-out, artikels enz.). Ik weet dus niet precies wanneer de artikels komen, maar wel zo snel mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Liselotte,

    Dankjewel voor je reactie! Ja, het is heel jammer dat het zo lang duurt om van weblog naar wordpress over te stappen. Ze dachten het in sowieso 24 uur te doen, maar nu zijn ze al bijna een maand bezig. Nu kan ik dus ook geen artikels overnemen van mijn andere blog en ook ben ik bang om hierdoor veel volgers te missen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jippie, eindelijk terug ^^. Ik kon het wachten ook niet aan ;d.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blog :) Ik volg je weer :D
    Is trouwens wel anders zo, die reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Charile,

    Ja klopt, dat vind ik ook! I vind het persoonlijk mooier zoals jullie het hebben op je blog. Ik werk er nog aan (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het reactieformulier is veranderd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee, je bent weer terug, leuk! Ik vind dat je blog er erg mooi uit ziet, vooral de header vind ik erg leuk! Ik volg je weer met GFC en Bloglovin, ik ben benieuwd naar je nieuwe posts! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond je blog niet meer, dus ik ben blij dat ik hem eindelijk terug gevonden heb! Ik ga je even terug volgen (:.
    x

    BeantwoordenVerwijderen