Lifestyle; 30 days challenge

Niet omdat ik de laatste tijd heel inspiratieloos ben, maar ik wil graag een 30 days challenge doen. Ik zat er al een tijdje over na te denken, omdat het me gewoon erg leuk leek om met jullie te delen. Ik bedoel, in deze challenge komen er ook heel veel dingen aan bod waar jullie weer meer van opsteken en ook komen jullie wat meer over mij te weten. Leuk toch? Ik heb deze challenge niet van een andere blog, ik heb alleen verschillende dingen weggehaald uit allerlei challenges en die heb ik samengevoegt. Nu heb ik dus een challenge met dingen die ik ook zelf leuk vind om te doen, want sommige dingen die bij de 'normale' 30 days challenge horen, vond ik niet zo leuk, vandaar. Kijk maar mee naar de 30 artikels die zullen volgen!

Dit zijn de onderwerpen! Ik heb ze dus zelf bij elkaar gevoegt, dus ik vind ze allemaal wel erg leuk. Ik verheug me er nu al op om ze te doen. Ik moet wel zeggen dat ik niet elke dag een artikel van de 30 days challenge ga doen, dit doe ik om de 2 - 3 dagen, zodat mijn blog nog wel afwisselend blijft met artikelen over beauty, mode en lifestyle. Hopelijk begrijpen jullie dit.

Wat vinden jullie van deze 30 days challenge? En zijn jullie al benieuwd naar mijn lifestyle artikels? Hebben jullie ook al eens zo'n challenge gedaan, zowel, wat vond jij er van? En zoniet, zou je het dan ooit wel eens willen doen?

Liefs, Myrthe.