Lifestyle: Merken Make-up Tag

Door een foutje van mij stond dit artikel per ongeluk gister ook al online. Ik had gister eerst school en daarna een schoolfeest dus daardoor heb ik niet meer kunnen kijken en het kunnen veranderen. Als je dus al een reactie had geplaatst op dit artikel, dan weet je hoe het komt, haha. Sorry!

Poeh, wat de laatste tijden veel tags op Iheartbeautyfashion! Laatst zag ik dat Superdiva's hun eigen tag hadden gemaakt: de merken make-up tag. Hierin mag je kiezen van welk merk je de mascara, lipgloss of lippenstift het beste vind. Je kunt kiezen uit de volgende merken: Essence, Catrice, Max Factor, Rimmel London, Maybelline, L'Oréal Paris en Bourjois. Het klinkt nu nog allemaal erg moeilijk, maar als je wat verder kijkt zie je hoe het werkt!


Mascara:
- Essence / Catrice
- Max Factor / Rimmel London
- Maybelline - L'Oréal Paris

Lipgloss:
- Essence / Catrice
Bourjois / Maybelline
Rimmel London - Max Factor

Lipstick:
- Max Factor / Maybelline
- CatriceEssence
Rimmel London - Bourjois

En dit was de tag alweer! Ik vond 'm erg leuk om te doen, ondanks dat sommige keuzes toch wel erg moeilijk waren. Ik kon bijv. écht niet kiezen welke ligloss ik beter vind, die van Essence of Catrice. Ik vind wel dat Catrice de laatste tijd met erg fijne lipproducten (zoals lipsticks, wauwie!) komt, maar toch vind ik de lipglosses van Essence ook wel erg fijn. Voor de rest ging het me toch best aardig af...

Bij deze tag hoef je niet iemand te taggen, dus dat doe ik dan ook niet. Maar wel tag ik iedereen die deze tag mag overnemen! Ga je gang.

Wat is jouw top 3 van favoriete merken? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.