River Island: musthaves!

Sinds een tijdje verzend River Island ook naar Nederland. Ik ben nog nooit in River Island geweest (omdat er in Nederland alleen één filliaal zit in Rotterdam en dat is best ver weg), maar het lijkt me wel een erg toffe winkel. Daarom keek ik gelijk even op de webshop, misschien zag ik nog wel wat leuke dingetjes. Die zag ik inderdaad! Daarom heb ik er gelijk maar een artikel over gemaakt, om even de musthaves met jullie te delen...


Poeh, dat zijn er veel! Ik kon vooral niet kiezen voor de mooie tops, blouses en blazers, maar het is me toch uiteindelijk gelukt (ookal zijn er nog té veel overgebleven naar mijn gevoel, hehe). De prijzen zijn nog in ponden, maar omgerekend is 1 pond ongeveer €1,17. In mijn musthaves zie je natuurlijk veel tops, maar daarnaast ook veel blouses, wat ik de laatste tijd ook erg leuk vind. Ik heb een tijdje geleden al een poederroze blouse besteld op H&M, maar ook zo'n witte blouse als nummer 13 lijkt me wel wat. En dan gecombineerd met een totaal andere kleur blazer, zoals de koraalrode blazer van nummer 10...

Ben jij al bekend met River Island (de winkel, webshop of allebei) en wat zijn jouw musthaves? En wat is jouw favoriete (fashion)webshop? Laat het me weten!

Liefs, Myrthe.