OPI komt met de Holland Collection!

Al een tijdje geleden schreef ik over The Muppets LE van OPI. Maar ook vandaag heb ik weer een nieuwe LE van OPI die ik aan jullie wil laten zien. Deze keer komt met OPI met een wat specialere LE dan normaal (tenminste, voor de hollanders dan): namelijk een Holland Collection! Ik ben hier best blij mee, en ik denk dat dat er wel een stuk meer zijn die dat (extra) leuk vinden dan een normale LE collectie van OPI. In dit artikel wil ik de Holland Collection aan jullie laten zien. Het duurt nog wel even voordat ie in de schappen ligt, dit is namelijk pas in februari...


Hierboven even een snelle pick van alle lakjes die in de collectie zitten. Ik vind de kleurtjes in de collectie erg mooi, ik zou ze zelf ook zo dragen. Ik had er eerlijk gezegd minder van verwacht, met wat meer fellere kleuren (zoals geel, rood etc.), dus dat valt erg mee. De kleuren zijn erg draagbaar, je ziet wat neutrale kleurtjes, maar ook fellere kleurtjes (zoals feloranje en vampy). Er zitten 12 kleurtjes in de collectie, wat normaal is bij een LE van OPI.

Van links naar rechts: Wooden Shoe Like to Know?, Vampsterdam, Kiss Me on My Tulips, A Roll in The Hague

Van links naar rechts: I Don’t Give a Rotterdam!, Gouda Gouda Two Shoes, Dutch ’Ya Just Love OPI?, Did You ’ear About Van Gogh?

Van links naar rechts: Red Lights Ahead…Where?, Pedal Faster Suzi!, I Have Herring Problem, Thanks a WindMillion

Net zoals The Muppets vind ik óok Holland Collection een erg mooi LE van OPI. Ik vind alle kleurtjes stiekem wel erg leuk, maar toch heb ik een paar favorieten. Dat zijn: Gouda Gouda Two Shoes, Red Lights Ahead... Where? en Thanks a WindMillion. Vooral die laatste vind ik erg leuk, hét perfecte mintkleurtje die ik al een tijdje zoek!

De Holland Collection LE van OPI is vanaf februari 2012 in drogisterijen te koop.

Wat vinden jullie van de Holland Collection? En welke lakje(s) is/zijn jouw favoriet? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.