Shoplog van afgelopen tijd

Vandaag weer eens een shoplog! Een tijdje geleden ging ik weer eens de stad in met een paar vriendinnen. Ik wilde sowieso één van de palettes kopen van de Catrice LE Big City, maar ook wilde ik graag de 'Vitamin Shake' van Labello. Verder nam ik nog wat maskertjes van de Action mee en nog wat nagellakjes (waar ik nooit genoeg van heb, haha). Kijk maar mee!

Alles wat ik gekocht heb

Omdat ik wat nieuwe maskertjes nodig had, besloot ik om ook even langs Action te gaan, omdat ze daar altijd van die goedkope, maar fijne hebben. Mijn favoriete hadden ze niet, maar toch nam ik wat andere mee. Je ziet hier het moddermasker en het verfrissende peel-off masker. In elk pakje zitten twee maskertjes. Per stuk €0,79.

Bij de Kruidvat nam ik twee lakjes van Catrice mee, omdat je op dat moment 35% kreeg op 2 make-up producten naar keuze. Het werden deze twee lakjes. Links zie je 590 Jade Is Not My Name en rechts 560 Rusty But Sexy. Het eerste lakje heeft een wat donkere blauwgroene kleur, die ik al een tijdje wilde maar toch niet kocht. Nu heb ik 'm eindelijk! Het andere goud/brons achtige lakje komt uit de Modern Muse collectie, die vast in de collectie van Catrice zat. Per stuk €2,49, maar door de korting betaalde ik er per stuk maar €1,52 voor.

Ook nam ik nog 2 lakjes mee. Links zie je een zwart lakje van Miss Sporty die ik meenam, om te gebruiken voor nail-art. Persoonlijk zou ik zelf nooit alleen zwart op mijn nagels dragen, dus deze ga ik vast niet vaak gebruiken. Maar omdat ik het toch handig vond, nam ik deze mee omdat ie ook zo goedkoop was. Rechts zie je nog een wit lakje van Essence, die ik ook vooral ga gebruiken voor nail-art (en stempelen). Deze raadde een vriendin van mij aan, omdat ie zo goed dekt. Miss Sporty lakje €1,99 en Essence Nail-Art Stampy Polish €1,29.

Als laatst nam ik nog een Labello mee, namelijk 'Vitamin Shake'. Deze wilde ik al erg lang, maar ik kon 'm nergens vinden. Totdat ik bij de DA was, want daar was ie gelukkig wel. Met een big smile pakte ik 'm en rekende ik 'm gelijk af. Zo blij als ik toen was ben ik nog steeds, want hij is zo fijn! En zien jullie heo te gek hij er uitziet? Zo leuk om er elke keer weer naar te kijken als je 'm opendraait... Ik heb mijn zusje en moeder al overgehaald om deze te kopen. Wie volgt? Labello Vitamin Shake €2,99

En dit waren mijn aankoopjes alweer. Ik ben erg blij met mijn geshopte spulletjes, en van sommige producten krijgen jullie zeker ook nog een review. Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes en waar willen jullie wel een review van zien? Laat het me weten bij de comments!

Liefs, Myrthe.