Stylepage: Winter Favourites

Vanaf nu maak ik voor elk seizoen een 'stylepage' met mijn (of in het algemeen) favorieten/musthaves voor dat seizoen. Nu het al 1 dag winter is (maar het weer lijkt er al wat langer op) heb ik voor jullie een paar belangrijke musthaves neergezet die zeker niet te missen zijn nu het zo koud is. Denk dus aan een winterjas, muts, truien, warme laarzen etc. Zonder zou ik echt niet kunnen... Kijk maar mee wat ik bedoel!

Kijk voor prijzen en waar te koop snel verder...

1: €17 - hm.com
2: $20 - modcloth.com
3: $300 - seasonsclothing.co.uk
4: $29 - romwe.com
5: $44 - liberty.co.uk
6: €19,95 - hm.com
7: $9.49 - monsoon.co.uk
8: $40 - hm.com
9: €35 - hm.com
10: €400 - net-a-porter.com

Ik vond het erg leuk om zo'n 'stylepage' te maken, ik hoop dat jullie zoiets ook wel leuk vinden om te zien. Mijn favorieten zijn nummer 1, 4, 6 en 8. Zo'n trui als 1 vind ik gewoon erg leuk, ookal zeggen ze wel dat horizontale strepen je dikker maakt. Nouja, de kleur is in ieder geval erg leuk. Zo'n blazer als 4 vind ik ook erg vet. Ik bedoel, die kleur! Zulke schoenen als 6 en 8 vind ik ook erg leuk, deze heb ik beide al eens aangepast en blijf ik leuk vinden. Jammer dat ik nog goede winterlaarzen heb liggen...

En jullie? Wat vinden jullie van een 'stylepage' en van de winter (de kleding die je dan aan moet)? En wat zijn jouw favorieten?

Liefs, Myrthe.