Mijn Christmas wishlist!

Het is nog maar ongeveer een week geleden dat Sinterklaas weg ging, en Kerst komt er weer aan! Sinterklaas hebben we gevierd met de hele familie (dus dat is zo'n 15 personen) en Kerst vieren wij gewoon altijd met 5 personen (dus mijn ouders, zusje en broertje). Voor Kerst doen we 25 euro, dus dit keer kunnen we ook wat meer uitgeven dan met Sinterklaas (dan doen we 15 euro). In dit artikel laat ik mijn wishlist aan jullie zien! Ik doe het een keer anders dan normaal, niet in een collage maar gewoon losse foto's. Ik hoop dat jullie dit voor de verandering ook wel leuk vinden, ik in ieder geval wel. Klik snel op 'lees meer' als je mijn wishlist wilt zien!


Ciaté Paint Pots in Couture en Plastic Fantastic (€11,-) – Ik vind Ciaté lakjes zo mooi! Vooral de verpakking vind ik altijd zo cute, om die reden zou ik 'm al willen kopen. Deze kleurtjes zag ik bij UniqueStyle en vond ik beide zó leuk.

Beyoncé parfum Heat (rond de €15 voor 15 ml) - Met Sinterklaas heb ik Heat Rush gekregen (komt binnenkort nog een artikel over!), maar ook ben ik nu wel heel erg benieuwd naar Heat. Als Heat Rush heel lekker ruikt, zou Heat dat ook vast wel zijn. Toch?
Fashionista (€2,99) - Dit blad stond ook al op mijn Sinterklaas wishlist, maar ik heb 'm helaas niet gekregen. Maar dat is niet erg, want ik kan 'm natuurlijk ook vragen voor Kerst! En als ik ''m dan niet krijg, dan... Haha nee, grapje. Mijn zusje heeft dit blad inmiddels al aangeschaft, maar ook wil ik 'm zelf graag hebben. Ik vind Fashionista echt een erg inspirerend blad, love it!

Glossybox (€12,50 incl. verzendkosten) - Ik wil zo graag een Glossybox! Maar aangezien ik wat aan het sparen ben en de laatste/komende tijd niet te veel wil uitgeven, kan ik 'm net zo goed vragen voor Kerst. Ik vraag er dan gewoon eentje en niet een abbonement. Wat wel jammer is, is dat als je er nu eentje aanvraagt, je 'm dan pas in januari krijgt (iedere maand komt een Glossybox uit). Maargoed, dit is ook weer niet heel erg, je krijgt 'm alleen 4/5 dagen later (Kerst is 25/26 december).

Rimmel I Love Lasting Finish nagellak (per stuk €4,99) - Toen deze lijn uit kwam, ging ik gelijk naar de winkel om er een of twee lakjes te kopen, want dit is zo'n prachtige collectie (en ook helemaal niet duur!). Maar toen ik bij de winkel (Etos, Kruidvat én Trekpleister) aankwam, waren ze er helemaal niet. En ik heb er steeds weer gekeken, maar ik kan ze helaas nergens vinden. Daarom zet ik ze maar op mijn wishlist, misschien kan de kerstman ze wel voor me vinden (hehe, hopelijk..). Mijn favorieten zijn Apricot Punch, Cranberry Zest en Disco Ball (Google maar).

Rimmel Lasting Finish Lipstick in 03 (€9,49) - Wat ik ook nog graag wil hebben, is een lipstick van Kate Moss van Rimmel. Deze lipsticks vind ik allemaal stuk voor stuk erg mooi, maar vooral dit nude, peachy achtig kleurtje in 03 vind ik prachtig. Hier gaat mijn voorkeur dan ook naar uit...

Snorrenring (prijs onbekend) - Wat ik ook nog heel graag wil, is een snorrenring (en ketting, maar dat even terzijde)! Ik heb al gezocht naar een paar webshops, maar ik kan niet echt een (Nederlandse) webshop vinden die er een verkoopt. Misschien toch Ebay maar eens proberen? Edit; ik heb er een gevonden! Check deze (klik). Alleen jammer dat ie nu is uitverkocht, hopelijk is ie er binnenkort weer. Ik hou 'm in de gaten...


Pip Studio etui (ongeveer €15) en pennen (prijs verschillend) - Sinds vorige week ben ik mijn etui (mét pennen en twee lipbalms) kwijtgeraakt op school. Ik heb geen idee hoe dit komt, maar ik baal er echt van. Ik had een etui van Pip Studio (al sinds groep 7 volgens mij, maar ik was er nog steeds erg blij mee) en ook al mijn pennen zijn dus weg. Ik had nog wel een etui liggen die ik nu gebruik, maar deze vind ik lang niet zo mooi als die ik eerst had. Daarom vraag ik met Kerst een nieuwe etui (ook weer van Pip Studio) en nieuwe pennen. Deze hierboven komen allemaal van Hema, deze pennen vind ik zo fijn schrijven!


Labello Vitamin Shake (€2,99) - In mijn laatste shoplog zagen jullie al dat ik de Vitamin Shake van Labello had gekocht, de allernieuwste. Ik was er heel erg blij mee en gebruikte 'm ook elke dag. Hij zat standaard in mijn etui en ieder lesuur deed ik 'm ook wel even op. Er zou nog een review van komen, maar dat kan nu helaas niet meer! Omdat ie ook in mijn etui zat is ie ook nu weg, daar baal ik zó van. En daarom vraag ik hiervan ook een nieuwe van de kerstman.

Tot zover mijn Christmas wishlist, ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden & wat ik krijg. Als Kerst is geweest, krijgen jullie natuurlijk zo snel mogelijk een artikel te zien met daarin mijn gekregen spulletjes.

Wat staat er bij jou op je Christmas wishlist en wat vind je van mijn wishlist?

Liefs, Myrthe.