Filmpje: 30 days challenge #4: Favorite Nail-Art Creations

Ik wil jullie eerst even sorry zeggen dat er gister geen artikel online is gekomen. Ik weet niet hoe dit komt, heel raar. Eigenlijk is dit dus het artikel van gisteren, hihi.

In dit artikel doen we het weer even wat aners dan normaal. Ik heb namelijk een 'echt' filmpje voor jullie! Ik heb al eerder (hier en hier) filmpjes gemaakt, maar dat deed ik alleen met foto's, en nu ook dat je me echt bewegen ziet, zegmaar. Kijk maar mee!



Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, ik heb in ieder geval voor mezelf al wat minpuntjes. Ten eerste is het beeld lang niet zo scherp als dat het op mijn fotocamera leek, het is niet dat je me heel slecht kunt zien, maar toch (terwijl je 'm op 1080p kunt bekijken!). Ook kun je me niet heel goed horen, ik moest mijn geluid op z'n hardst zetten, toen pas kon ik het goed horen. Dus als deze twee dingen bij jouw ook het geval zijn, sorry.

Wat vinden jullie van zo'n soort filmpje en willen jullie dit vaker zien? En welke nail-art creatie wil jij nog graag leren?

Liefs, Myrthe.